Blogginnlegg tilbakeblikk 2013

Året 2013 var et år det skjedde utrolig mye for meg. Det var et ubeskrivelig og helt fantastisk år. Jeg har nå samlet sammen noen blogginnlegg for året som nettopp var så jeg tenkte å dra frem igjen så dere fantastiske lesere kunne få muligheten til å se tilbake på. Høydepunktene for år 2013 med bilder kommer også om ikke så lenge. Men her er bloggene jeg ønsker å dra frem igjen for år 2013. #Enjoy 🙂
 

  • Se hva jeg har kjøpt –  Et av flere store innkjøp før den lille prinsessa mi ble født. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget
  • 1,2,3 – 9,10! Smil – Et innlegg der dere får et innblikk i graviditets hormonene som festet i kroppen min. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget
  • Knøtte er h*n, Ultralyd – Her får dere se ultralyd bilder ifra ultralyden der jeg fikk hvite hvilke kjønn det var jeg ventent når jeg gikk gravid. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget!
  • Del 1: Alene, men det går bra! – Et personlig innlegg om mine tanke rund det å gå igjennom en graviditet som førstegangs fødende alene og kommende alene mamma. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget!
  • Vil du være jenta mi? – Et blogginnlegg om den største bursdags gaven jeg noen gang har fått. Det var uendelig stort å få denne bursdags gaven å jeg smiler enda hver dag pga dette. Evig lykke er vell det rett å si. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget
  • Bildedryss – min siste dag – En bildeblogg med flere nydelige gravidbilder ifra tiden jeg gikk gravid. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget
  • Tvangs bestevenn – En blogg som beskriver litt om hvordan svangerskapet mitt var. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget
  • En gave uten bruksanvisning – En gave som kommer uten bruksanvisning men som gir et uendelig stort morsinstinkt! Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget
  • Bilde dryss & film – My one and only – Her får dere lese å se bilder og film ifra da jeg var på 3D ultralyd. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget
  • Del 2: Alene, men det går bra! – Her er del 2 av det personlige innlegge om mine tanker rund det å gå igjennom en graviditet som førstegangs fødene alene og kommende alene mamma. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget!
  • Offisielt høygravid dagen ente med sykebil å sykehus. – Her skriver jeg om en helomvending for meg akuratt den dagen jeg kunne si jeg var høygravid. Dagen ble ikke som jeg hadde forventet og ente på sykehus for en lengre periode. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget!
  • Uke 35, Det største som har hent! – Her skriver jeg om en helt spesiell uke som forandret mitt liv for alltid på en fantastisk måte. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget!
  • Bilde dryss – den nakne sannhet – Her får dere se de siste gravid bildene som ble tatt av meg da jeg var hos fotograf. Ja, jeg hadde utrolig stor baby mage. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget! 
  • Hva skal prinsessa hete – Her avslører jeg navnet til jenta mi for første gang. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget!
  • Min første reise – Her er den første reisen Mina Adeline var på etter hun ble født. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget!
  • Fødsel historien – Seriøst det er noe galt der nede! – Her får dere lese en litt annerledes fødsel historie. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget!
  • Pust lillevenn, pust! – Her får dere lese om en mors største frykt som ble en hendelse jeg opplevde.. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget.
  • Hva er en pappa – Her skriver jeg mine tanker å meninger rundt dette, å ønsker å høre hva dere tenker. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget. 
  • LIvet med et prematur barn – Her kan dere lese om hvordan det var for meg da jeg fikk et prematur barn. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget. 
  • Livet er som en dans på roser – Her får dere lese om at alt er ikke helt flott hele tiden, livet har sine utfordringer bare ikke alle snakker om dem. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget. 
  • Pakke meg inn med klær pga jeg er mamma – Et blogginnlegg som går på mine tanker rund det å være mamma med om enn virkelig på forandre klesstilen pga det. Trykk –> HER for å komme inn på blogginnlegget. 

Det ble endel blogger, men her har dere noen av de bloggene jeg har skrevet for året som var (år 2013), noen blogger som har en stor betydning for meg å noen som handler om mine tanker rundt forskellige temaer. Håper dere liker tilbakeblikket på blogginnleggene. 

Hvilke blogginnlegg ifra året som var likte dere best?
 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top