En gave uten bruksanvisning!


Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

En av de få gavene enn ikke trenger bruksanvisning til.

Jeg har fått en gave. En gave som ikke hadde med en bruksanvisning. Det er en gave som ligger så nært hjerte mitt så noe noen gang kan ligge. Det hører hjerte mitt slå bedre enn noen andre har noen gang hørt det. Gaven har jeg resten av livet mitt, og den er fult med kjærlighet og alt du kan tenke deg. Den må bevares med kjærlighet og omsorg og masse mer. Det følger et stort ansvar over for denne gaven. Det er en gave jeg har resten av live mitt. Hvordan skal jeg hvite hva som er rett og hva som er galt i tiden fram igjennom med denne gaven når det ikke følger en bruksanvisning? 

Gaven min vokser inni magen min, jeg kan ikke se den eller holde den før tiden er inne. Det er en gave jeg har kikket litt på i smug, men samtidig viser det ikke det endelige resultatet før tiden er inne. Den har et innpaknings papir som jeg alltid kommer til å ha med meg resten av mitt liv. Innpaknings papiret vil selvfølgelig få side spor etter å holde denne gaven inne pakt i 9 mnd. Men inn paknings papiret har sin store verdi den også. Ventetiden på å få pakke opp denne gaven er til tider lang, men samtidig er dette en gave som krever at ting blir klart til den kommer og jeg må selv få gå igjennom de 9 mnd på å bli klar til å få denne gaven. Enn kan føle seg klar til å få gaven før enn virkelig har fått den men samtidig så er enn kanskje ikke så klar som enn trodde! Men med de månedene i ventetiden på å åpne pakken så blir en faktisk helt klar. 

Hva pakken vil bringe kan enn ikke vite med sikkerhet før enn har fått den å begynt på det nye livet som pakken gir deg. Enn kan hvite at pakken vil gi en stor kjærlighet som enn aldri har kjent før. En stor glede og et stort ansvar. Det vil være den beste gaven enn noen gang har fått.

Jeg føler meg mer å mer klar nå til å få gaven å kan nesten ikke vente til å få åpne gaven jeg skal få. Jeg har fått gjort mye klart til gaven, til den er klar til å bli åpnet. Jeg vet litt om gaven allerede fordi jeg har kikket i smug på den. Men hvem kan la være å kikke i smug på en så stor gave?

Jeg vet jeg ikke trenger noe bruksanvisning fordi gaven gir meg et morsinstinkt som er så mye sterkere å ikke minst bedre enn en bruksanvisning. Jeg vet det blir den største og beste gaven jeg noen gang kan få. Jeg gleder meg så enormt mye til jeg endelig kan få pakke opp gaven eller jeg gleder meg ikke til opp pakningen men jeg gleder meg til jeg har fått gaven ut av papiret og i mine hender.


Min perfekte gave jeg venter på i spenning 

Xoxo, 
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

2 thoughts on “En gave uten bruksanvisning!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top