Lurer dere på hva jeg har i sykehus beggen?


Den er liten, men inneholder mye! Den har nå tatt form og begynner å bli klar. 
Lurer dere på hva jeg har i sykehus beggen? Dere trenger ikke lure lengre, her er svaret.

Jeg har valgt å være tidlig ute med å begynne å pakke sykehus beggen siden jeg nå er kommet i uke 30 å ikke hvet om noen kan skje der hun kommer for tidlig. Jeg har hatt et litt utfordrende  svangerskap og siden det er ingen i familien som har gått over termin og endel har fått før termin så valgte jeg å være tidlig ute med å pakke sykehus beggen. Mange vil nokk synes dette er merkelig av meg å være så tidlig som jeg har valgt å være, men bedre å være for tidlig ute med det enn for sent ute med å pakke den synes jeg 🙂

Jeg har tidligere fått et tips om å skrive hva jeg har i sykehus beggen og ble utrolig glad for dette tipset å derfor skrev jeg det i sist uke til dere der jeg låvet dere å legge ut en blogg som jeg fortalte hva jeg har i sykehus beggen. Nå har jeg endelig klart å sette meg ned å pakke den så å si ferdig til hun lille jenta mi og tenkte det var på tide og dele med dere hva jeg har tenkt å ha med. Jeg har ikke enda pakket min egen begg men tenker på å gjøre det om ikke så alt for lenge, iallefall starte på den. Jeg liker å ha ting klart og være tidlig ute enn for sent.

Så siden jeg ikke har pakket min egne sykehus begg enda så tenkte jeg at jeg kunne legge ut noen bilder og informasjon om hva jeg har i sykehus beggen til den lille jenta mi.

Jeg kjøpte en bok i starten av svangerskapet mitt som heter “min svangerskapsdagbok” der kan jeg skrive ned uke for uke og annet nyttig innformasjon iløpet av svangerskapet mitt. Den er delt opp i 3 trimester og har masse annet nytttig informasjon i seg også. Denne boken har gitt meg råd og tips om hva jeg burde ha i sykehus beggen til den lille jenta mi og til meg selv. For i starten av hadde jeg ikke peiling på hva jeg skulle ha med.

Sykehus beggen til jenta mi

– Klær til hjemreisen
– Helseteppe/Dyne
– Lue
– Bleier
– Bilsete 
– Bamse
– Barneboka hennes
– Pose til å ha på i bilsete


Dette er Sykehus beggen til den lille jenta mi.
Det er egentlig en stelleveske men valgte å bruke denne som sykehus beggen til hun 🙂
Men den vil bli brukt som stelleveske etterpå. 

Her er bilder av nesten alt som jeg har i sykehus beggen + bilsete jeg skal ha med så jeg kan ha henne i når vi skal hjem igjen 🙂
Bildene vises i slideshow. 

Noen synes nokk jeg har med meg litt mye, men noe av det som f.eks klærene har jeg ikke helt funnet ut enda hvilken av det jeg skal ha med. Jeg er også litt usikker på str i klærne ettersom jeg ikke hvet hvir lang hun blir. Så derfor har jeg tenkt å ha med klær som kan passe uansett hvordan hun blir 🙂 Synes det er bedre å være på den sikre siden. Men det med klærne bestemmer jeg meg nokk mer for etterhvert. men har pakket noen itilfelle jeg blir for sent ute med å finne ut hvilke av det jeg skal ha med eller om jeg skal ha med noen andre klær. Det er nokk mange andre som har med seg andre ting i sykehus beggen til babyen sin men jeg har valgt å ha med dette. Jeg kommer til å pakke ned bleiene og stelle ting i en egen liten begge eller stelle veske, til turen hjem etter sykehuset itilfelle jeg må skifte på hun. Synes det er bedre å være på den sikre siden og ikke mangle noe underveis 🙂

Kamera å andre ting som mange nokk savner her i denne beggen blir pakket i min egen begg. 
Så det blir pakket etterhvert når jeg får startet på den (synes det er kjedelig å pakke til meg selv).

Hva synes dere om det jeg har med i sykehus beggen til hun lille?
Hva hadde dere med i sykehus beggen til deres baby?
Følte dere at dere manglet noe som dere ikke hadde pakket?
 

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top