Filmdryss – Min skinnende diamant (vist for første gang)


Den er nå ute for første gang! Aldri blitt vist før, men nå er den her. 
Med en stor glede og stålthet kan jeg pressentere den her.

Nå er enelig filmen ferdig laget og den er lastet opp. Den er aldri blitt vist før eller noe, så jeg kan med en stor glede og stålthet få endelig vise dere den for første gang! Det var utrolig kjekt å lage den. Det er en utrolig spesiel film som får meg til å smile hele tiden. Den gir meg en helt spesiel glede og stolthet. Filmen heter “Min skinnende diamant” og hva den handler om får dere nå se selv. Jeg håper dere liker den men uansett klarer å forstå min store glede bak denne filmen og hvor spesiel den er for meg. Det er jo min fantastiske stolthet jeg nå kan få vise fram til dere på den beste måten jeg noen gang får frem til hun er her. 

Men nåkk gnål fra meg nå, her er filmen dere nokk har ventet på etter jeg nevnte at den skulle komme. 

Jeg kan med en stor glede og stålthet for første gang presentere den og vise den fram til dere. 
Her er filmen “Min skinnende diamant” 

Hva synes dere om filmen?
Likte dere filmen?
Har dere laget film om barnet deres?
Eller har dere laget film om andre ting som betyr mye for dere?

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top