Bildedryss – Jeg viser stolt frem kroppen min!


Klærne er nesten borte å jeg viser stolt frem kroppen min for første gang! 

Jeg er rett og slett stolt over kroppen min! Jeg sjemmest ikke på noen måter.  Jeg hvet det er store forandringer på kroppen min nå enn før, men hvem hadde ikke forventet det? Jeg er heldig å nå får bære fram det vakreste jeg noen gang kan få. Nemlig min hærlige datter. Jeg er stolt over å få bære henne fram og jeg er stolt over hvordan kroppen min er. Jeg hvet jeg kan få træne kroppen min mer tilbake når hun er kommet og jeg har fått kommet meg, men det tar jeg når den tiden kommer. Akuratt nå går jeg med hode hevet og smiler stort over å få ha den kroppen som jeg nå har. Jeg er stolt over den magen jeg har, for det er min fantastiske datter som ligger inni der. Hvem kan sjemmest over det? Det gjør iallefall ikke jeg.

Hvem som helst får mene hva de ønsker om meg å min kropp, men så lenge jeg klarer å være stolt å fornøyd så er det de viktigste!
Disse bildene er ifra uka som nå er gått, alså uke 30 og nå ønsker jeg å vise de fram til dere.



Det er helt nytt for meg å ta magebilder å sånn av meg uten å dekke til magen, men tenkte det nå var på tide og prøve noe nytt igjen. Så jeg er glad for at jeg gjor det og jeg er super fornøyd med bildene. Det er nokk noen som ikke liker sånne bilder men selv liker jeg det og er stolt av å få muligheten til å være så stolt over kroppen min så det jeg er nå som gravid. Jeg synes det er viktig og føle seg vell med å alle forandringene på kroppen å alt som skal bli akseptert av det å faktisk gå gravid. 

Jeg er iallefall stolt over å gå gravid med min fantastiske datter! Det er det ingen som kan forandre 🙂

Tok dere bilder av magen uten å dekken den til?
Klarer dere å trivest med forandringene på kroppen deres som gravid?
Tok dere forskellige type magebilder under uke for uke i svangerskapet?

 
Xoxo,
Xtine Michelle 


Fotograf: Bente Broberg (Broberg Foto)
Facebook side:
https://www.facebook.com/pages/Broberg-Foto/172892266203427


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top