Tvangs bestevenn!

Jeg har fått en ny bestevenn, eller rettere sakt… Tvangs bestevenn! 

Jeg har vert så “heldig” og fått meg en ny bestevenn. Det er en bestevenn som aldri svikter. Det er ikke en unik bestevenn fordi alle kan ha den som bestevenn. Noen mer fordi de bare elsker den, og andre fordi de ikke har noe valg. Den er utrolig spennende og kan finnes i mange varianter. Den kan være myk, den kan være hard. Det kommer ann på hvordan du liker den. Du kan bestemme alt med den! Den kan være i forskellige farger og du kan selv variere på hvordan den skal se ut. Men iløpet av tiden vil den se ut som et mess! men da er den lett å få på rett vei igjen der den skinner og er like fin ijen. Denne bestevennen trenger ingen sminke eller skjønnhets produkter. Den er billig og ha som bestevenn og er alltid nyttig. 

Hva er det som er blitt min nye tvangs bestevenn? 

Det jeg snakker om som er min nye tvangs bestevenn er faktisk sengen min! Tro det eller ei.. Jeg har desverre ikke klart å blogge så mye den siste tiden pga jeg har vert så utrolig dårlig. Jeg har hatt mye smerter som har gjort at det har vert inn å ut litt av sykehuset noen ganger den siste uka. De var faktisk litt bekymret for at fødselen skulle være igang også pga sånn så smertene er. Heldigvis var de ikke igang men jeg må nå holde ut med disse smertene så lenge de varer. Ingen hvet hvor lenge smertene blir der. Men alt er bra med hun lille jenta mi så jeg må bare bite tennene sammen og holde ut! Jeg er nå og har vert den siste tiden, så dårlig at jeg er rett å slett sengeliggende. Å ja jeg HATER det! Det er ikke noe jeg ønsker men har ikke noe valg. Jeg har fått beskjed om å høre etter på kroppen min og ta det med ro. 

Min kjære mamma har hjulpet meg utrolig mye disse dagene da det har vert verst og kommer til å hjelpe meg fram igjennom til det roer seg og jeg er mer på bena ijen. Jeg kommer meg ikke opp av sengen selv, hun må hjelpe meg opp pga smertene er så store at jeg ikke klarer å reise meg. Hun finner varme hånkler i pose så vi legger der smertene er for å håpe at de demper seg. Hun finner alt jeg trenger siden jeg ikke klarer det selv. Å jeg er aldri vert en person som ikke klarer meg selv. Jeg liker ikke at andre må gjøre ting for meg, men akurat nå har jeg ikke noe valg.. 

Mange vil nokk si “bit tennene sammen, det er ikke så vont!”, men da er det sånn at jeg bare ønsker de skal holde munnen sin lukket å ikke si noe når de ikke er i min kropp å kan kjenne det. Jeg ligger ikke å griner og vrir meg av smerter og til slutt sovner pga kroppen er utmattet av smerter. Jeg er normalt sett en person som tåler mye smerter og står på uansett. Men denne gangen klarer jeg ikke. Jeg har stått på i så å si hele svangerskapet og gått igjennom et utrolig tøft og vanskelig svangerskap som jeg ikke har skrevet rett ut hele tiden ang hvordan det er. Grunnen for dette er at jeg ikke ønsket å virke som er person som klager å er svak! Men har insett det at jeg er ikke svak om jeg er erlig med hvordan svangerskapet mitt er. Så fram igjennom kommer jeg til å være erlig med svangerskapet mitt og legge det fram akuratt sånn som det er. For jeg er ikke en svakere person forde om svangerskapet mitt er tøft og hardt. Jeg er å heller blir en sterkere person ut ifra det fordi jeg ikke går igjennom et svangerskap som er utrolig lett og ikke merker noe til noenting nesten av smerter. Så jeg er egentlig takknemlig for å få oppleve svangerskapet mitt sånn som det er, uansett hvor tøft og vanskelig det er. Uansett hvor mange tårer som renner ned kinne mitt og hvor mye jeg vrir meg av smerter osv. Jeg hvet jeg får det beste som jeg noen gang kan få etter dette og jeg hvet at alt er vert det. 

Ingen svangerskap er like!

Ingen svangerskap er like og ingen mennesker er like. Alle takkler ting forskellig, og ingen kan dømme andre sine opplevelser og svangerskap ut ifra hva de hører osv. Fordi de hvet ikke eksakt hvordan personen har det. De kan kjenne seg igjen i endel av det, men å dømme det skal en være forsiktig med. Så jeg prøver ikke å fremstå som er person som klager fordi jeg er sengeliggende nå av smerter å at det siste trimestere mitt er bydd på større utfordringer nå en tidligere. Jeg ønsker heller å være erlig sånn at andre som kanskje har noe av de samme opplevelsenne kan se og høre at de faktisk ikke er alene og at andre også har tøft svangerskap. For de tøffe svangerskapene føler jeg selv ikke er de som blir så mye snakk om fordi alt skal være så bra og godt osv. Så da er det mye enn ikke skulle trodd var normalt fordi det ikke er mye snakk om det. 

Tilbake til tvangs bestevennen min. Hun har et navn, det er Agnes. Hun er sjefete og bestemt. Hun er akuratt som et tangsbur. Har hun fanget deg og blitt din bestevenn så er det vanskelig og komme ut av det. Hun er overbevisende men samtidig snill. Hun svikter aldri men tror jeg snart prøver å svikte hun, men hvet ikke hva tid jeg klarer det og bli kvitt hun. Men vi har det fint men jeg er dritt lei. 
 

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top