Se hva min snille mamma har laget


Som endel av dere kanskje ikke hvet men som noen av dere hvet allerede, så elsker jeg hjemmelaget klær. Grunnen for det er at det gleder så mye når andre har brukt tid på å lage noe til deg eller noen som står deg veldig nært å betyr utrolig mye for deg som f.eks ongen din. 

Så jeg har vert så heldig at min fantastiske mamma har satt seg ned å strikket til den lille jenta mi som er på vei. Jeg ble så glad for dette å elsket klærne over alt! Det er bare helt perfekt alt sammen. Tusen mange takk mamma for at du har ønsket å strikke disse nydelige klærne til min lille prinsesse 🙂 
Her er bilde av noe av det hun har strikket til nå (Fler bilder kommer):

En søt liten baby dress i 3 mnd med hello kitty knapper

Samlett bilde av to sett:
Brunt sett (6 mnd): Genser, lue, sokker
Lyst sett (12 mnd): Genser, lue, sokker
+ Teppe som passer til begge settene 

Bilde av de nydelige knappene på den brune genseren 

Båndet på de lyse (hvite) sokkene, “It´s a girl”.

Bilde av de nydelige knappene på den lyse (hvite) genseren

Det er også noen andre som er venniner av meg å mamma som har satt igang og strikke/hekle til den lille jenta mi som er på vei. Setter så utrolig pris på at de ønsker å lage klær til hun og at de ønsker å bruke sin tid på det. Så er veldig spent på å se resultatet av det, og jeg er sikker på jeg kommer til å elske det! 🙂

Liker dere lagte klær? 
Har dere laget noen klær eller noe selv?
liker dere når andre laget klær til dere, barnet deres eller noe som står dere veldig nært i hverdagen?

Xoxo, 
Xtine Michelle  

3 thoughts on “Se hva min snille mamma har laget

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top