Sjulte talenter med strikkepinne

Min fantastiske mamma har vert så utrolig snill igjen å ver ute med strikkepinnene og strikket en ny genser til den lille jenta mi. Nokk en gang så elsket jeg den å ble så fornøyd og glad for denne nydelige kaningenseren. Den er bare helt perfekt! 🙂 Jeg har virkelig funnet ut av mødre og kommende (og som allerede er) bestemødre og lengre bak over har sjulte talenter når det kommer til hva de får til med strikkepinner å heklenåler! Jeg blir så fasinert av hva det går ann å lage å hva min superflinke mamma klarer å lage og folk sjenerelt. Det er jo helt sprøtt! Håper jeg også en dag kan få sånn sjulte talenter og klare og lage sånn som det. De mønsterene som det går ann å lage å det jeg har sett min kjære mamma har laget og med å strikke med to eller flere tråder på en gang, ja trenger jeg å si mer en at jeg er totalt sjokert og fasinert av alt dette! hehe. Så hver gang mamma har laget noe så blir jeg så utrolig glad og fasinert over hvordan det går ann å lage så nydelige klær, osv.

Her kommer bilde av den nydelige kaningenseren mamma har laget til jenta mi 

Var ikke kaningenseren kjempe fin og søt? 

Jeg elsker den og den er helt perfekt! Jeg synes også kaninene på genseren er så flotte, fargen, den hvite kanten, ja rett å slett alt med den elsker jeg! Jeg er super fornøyd 🙂 Så tusen mange takk til min fantastiske mamma som har laget denne til prinsessa mi 

Jeg setter så utrolig stor pris på når mamma og andre velger å ønske å strikke eller lage noe til den lille jenta mi. At de ønsker å bruke tid på det og tanker til hun lille, det gleder meg så mye alt sammen.

Liker dere lagte (strikket, heklet, osv) gensere eller andre ting som er laget?
Strikker eller hekler dere selv?

Xoxo,
Xtine Michelle 

 


Innfo:
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

2 thoughts on “Sjulte talenter med strikkepinne

  1. Silje Therese Nordquist: Tusen takk 🙂 Hehe, ja du har nokk litt rett i det. Heldigvis så stemmer det at det er noe av det beste å bli bortskjemt med åsså er det så mye fint å lage også! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top