Offisielt høygravid dagen ente med sykebil å sykehus

Jeg er nå i slutten av uke 34 å endelig kan jeg si at jeg er offisielt høygravid. Det er faktisk litt godt å kjenne på den følelsen at det er nå så nerme at hun lille jenta mi skal komme å spesielt at jeg nå er høygravid. Det er på en måte en helt ny ting igjen i svangerskapet, men på en god måte.

I går når jeg endelig kunne si jeg var offisielt høygravid snudde alt seg. Jeg ble sent inn på sykehuset til fødeavdeling på sjekk om fødselen var igang pga store smerter å siden jeg er blitt syk. De sjekket alt kjempe bra å passet godt på. De fant ud at jeg hadde litt åpning men det var ikke mye så jeg fikk reise hjem igjen men måtte komme rett inn igjen om smertene ble større eller hvis alt ble verre/forandret seg.

For å si det sånn, da vi startet på hjem reisen til Mandal begynte alt på en verre måte men jeg ville hjem i senga mi.. Men om dere tror jeg fikk kommet meg hjem i senga så må jeg nokk fortelle med en skuffelse at så langt kom jeg ikke..

Vi kom til Mandal der vi bare måtte gå innom legevakten. Grunnen for at vi gjor det var fordi jeg frøs så sykt mye å lå med masse tepper osv, men ingenting hjalp. Jeg klarte ikke å gå eller noe. Alt var bare smertefullt å kalt. Siden vi stoppet på legevakten var for å spørre om å få måle feberen men det ente med at jeg ble trillet inn i rullestol å fikk IKKE gå hjem.. Feberen var høy å CRP en var høy, blodtrykket var heller ikke som det skulle osv.. Så isteden for å få gå hjem ble jeg sent inn til sykehuset igjen men denne gangen i sykebil..

Da vi var framme på sykehuset igjen var det igang med mange prøver å tester der de hviste jeg hadde en infeksjon men de hvet ikke hvor den kommer ifra.. Jeg har nå blitt over en natt å skal være på sykehuset videre. De jobber enda med å prøve og finne ut hvor infeksjoner er å de passer hele tiden på den lille jenta mi å meg.

Så nå er det bare å ta dag for dag å se hvordan det blir å de passer også på hvis det blir for galt at de da ønsker å sette igang fødselen. De har også en plan om akutt keisersnitt om de finner noe infeksjon i magen min der jenta mi er. Så er virkelig på rette plassen å får kjempe god hjelp. Noe jeg er veldig glad for.

– Skal prøve å skrive et blogginnlegg senere ang dette siden denne er bare skrevet raskt og på mobil (første mobil bloggen min) 🙂

Xoxo,
Xtine Michelle

3 thoughts on “Offisielt høygravid dagen ente med sykebil å sykehus

  1. Uff stakkars deg! Du har virkelig hatt nok nå syns jeg! Håper de finner fort ut av det, og at du blir bedre i en fei! Masse god bedring!! 🙂 🙂 Klem fra Jorunn! (ps Dropi har det bare fint! 🙂 )

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top