3D ultralyd, skal – skal ikke?


Jeg har lenge gått å tenkt på om jeg skal på 3D ultralyd eller ikke. Jeg har hele tiden hatt veldig lyst å har sjekket litt rundt på nette å snakket litt med folk om hvordan de følte det var med 3D ultralyd. Jeg har også undersøkt litt om hvor mye det koster å hvor de har det i nerheten av der jeg bor.

Jeg kjenner selvfølgelig at jeg har veldig lyst til å gå på 3D ultralyd å få muligheten til å se min lille prinsesse bedre enn hva jeg får muligheten til på vanlig ultralyd. Jeg er jo utrolig glad for alle bildene og alle mulighetene jeg har får å få se jenta mi å få vite hvordan hun har det inni magen min. Så uansett hvordan bildene har vert på de vanlige ultralydene så har jeg satt veldig pris på de bildene. Det er jo tross alt jenta mi så jeg får se å får bilder av. 

Jeg er nå kommet over i uke 21 å tenker at det kanskje er på tide å bestille time til 3D ultralyd ettersom det mest sansynligvis er litt ventetid. Så synes det er bedre å være litt tidlig ute med å få bestilt time så jeg vet at jeg får muligheten til å gå på det. Jeg ønsker jo å vente til nermere uke 30 før jeg får timen eller rundt uke 30 (er ikke så nøye på om jeg er eksakt i uke 30 eller litt etter). For jeg ønsker å ikke gå så tidlig på det så jeg får bedre mulighet til å få se mer av hvordan hun ser ut enn hva jeg kanskje kan få se nå. 


Jeg vet ikke så mye om hvordan 3D bildene hadde blitt før uke 30 enn hvordan de ville blitt etter uke 30, men ønsker å ha noe å glede meg til litt senere i svangerskapet. For selv føler jeg at det blir ganske stort for meg å gå på 3D siden bildene viser mer hvordan hun ser ut osv. Hun kommer jo alltid til å være perfekt i mine øyner så utseende har ikke noe å si, så dere må ikke tolke det feil. Men gleder meg så til å se henne er vel egentlig mer rett å si. Er også veldig spent på om hun ligner på den familien jeg er ifra ettersom det er sterke gener i familien min. Men unasett så er hun somsakt perfekt i mine øyner.
 

Har dere vert på 3D ultralyd?
Hvordan følte dere at det var?
Fikk dere gode bilder når dere var?
Hvilken uke var dere i? 

Xoxo,
Xtine Michelle 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.   

2 thoughts on “3D ultralyd, skal – skal ikke?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top