Som mor som datter?….


Som mor som datter, er det ikke det de kaller det?

Shopping er å forblir alltid medisinen for alt det gode, uten om det gode for det stakkers visa korte som blir brukt under shoppingen. Men det stakkerst visa kortet er laget for å bli varmt til tider, så da er det bare å blåse litt på det så blir det nedkjølt å klart for neste shopping tur. Utrolig greit, ikke sant? hehe. 

I dag var det iallefall tid for at visa kortet skulle få blåse av seg litt støv å endelig få kose seg i kort automaten for å svi av noen penger og gi litt glede igjen av seg. Så meg å min kjære mamma kjørte inn på lagersalget og shoppet litt. Skal være helt erlige med dere, det var så utrolig KJEKT! Endelig få tankene å alt over på andre ting og bare glede seg over handleturen og alt det fine vi fant. Det var virkelig medisin for sjelen våres. Vi hadde nemlig fått med oss at det skulle være 50% salg på masse, å da mener jeg masse heste utstyr, klær til rytter og masse mer til hest. Det var rene himmelen vi kom til. Det var til å med kjempe masse kingsland klær, å vi som bare ELSKER kingsland. Det var bare helt sykt! Jeg fant så mye fint men siden jeg har baby mage akuratt nå så var det ikke så mye jeg følte jeg kunne kjøpe siden jeg ikke hvet eksakt hvilken str jeg kommer oppi etter graviditeten. Men likte kjempe mye der inne å det var tungt å gå ifra endel av de fine rosa klærne i kingsland som jeg fant. Men prøver å tenke at hvis det er ment jeg skal ha det en dag så dukker det opp igjen der jeg kan passe det og ha det når baby magen er borte 🙂 hvet sånn ca hvilken str jeg nokk kan passe men det får jeg bare se mer eksakt når tiden er inne.

Det jeg ønsker å vise dere ifra shopping turen var at jeg fant noe så utrolig søtt til den lille jenta mi. Jeg kom over rosa kingsland ride bukse i str 1 år. Jeg vet det er 1 år til den passer til hun, men kunne ikke gå ifra den. Den var bare helt perfekt å hva tid finner jeg en sånn søt ridebukse igjen som er i kingsland og til å med i rosa? Det hvet ikke jeg så derfor måtte jeg ha den med. Jeg og min kjære mamma fant masse annet fint til hestene blant annet kjempe fine og gode dekken, osv. Men tenkte å vise dere iallefall den søte ridebuksa til jenta mi og den nydelige første store bamsen hennes som også er i kingsland. 


Kingsland ridebukse – Str.1 år – ny pris 399,- (salg 199,-)  ♥ Kingsland bamse – ny pris 299,- (salg 149,-)

Jeg trenger vell ikke si så mye mer nå når dere ser den søte ridebuksa å bamsen enn, som mor som datter? 


Hva synes dere om ridebuksa og bamsen?

Har dere hest?
Kjenner dere til Kingsland merket og liker dere det isåfall?
Noen av dere som har vert på Lagersalget i dag eller som skal der?

Xoxo,
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

2 thoughts on “Som mor som datter?….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top