Hva synes dere?

Jeg har sett litt rundt på noen vogner til hun lille jenta mi blir litt eldre og skal bruke større vogn. Så har jeg kommet over to vogner jeg synes er nydelige! Jeg hadde bestemt meg for den ene og fant masse annet utstyr også som jeg synes var kjempe kult siden det var i samme farge og merke. Men i dag satt jeg å så litt rundt og nå er jeg itvil! Grunnen for dette var at jeg fant en annen vogn også som var kjempe fin. Den har jeg ikke funnet så mye annet utstyr i samme merke men har blitt så usikker på hvilken jeg skal velge av de to jeg har funnet. 

Så nå ønsker jeg å høre deres mening om hvilken dere synes er finere enn den andre. Her er bildene av de to vognene jeg har falt veldig for:

 


Som dere ser er det stellebegg til begge vognene men den øverste følger det med i prisen og i den nederste (hello kitty) må enn kjøpe det utenfor (der jeg har funnet den på nette som de selger den). Dette er jo produkter ifra utlandet så er litt kjipt at jeg ikke har funnet noen plass som de har noen av disse vognenen her i norge. Så hvis noen hvet om noen plass som de selger en av de i norge så hadde jeg blitt glad om dere sa ifra. 

Her kommer spørsmålene til dere:
➩ Hvilken vogn likte dere best? (begge vognene finnes i flere farger men jeg likte best disse fargene)
➩ Hvorfor likte dere den ene vognen bedre enn den andre?
➩ Hva synes dere om fargene jeg har plukket ut på de to vognene som jeg likte best?
Hvis dere har noe mer dere vil si som deres mening ang den ene vognen eller begge så blir jeg glad for å høre deres meninger. 

Xoxo,
Xtine Michelle 



Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

10 thoughts on “Hva synes dere?

  1. Jeg vil egentlig bare anbefale deg å vente.. Ikke alltid så lett å vite hvilket behov du kommer til å ha så lang tid i forveien. Som f.eks om ryggen kan legges helt ned (de sover på dagtid til de er 2 år ca..), og lengden på ryggen i vognen. Kanskje jenta di blir lang f.eks. Tenker også på demping i hjulene, noe som er viktig hvis man skal gå mye på noe annet enn asfalt. Og størrelsen på hjulene. Små hjul er vanskeligere å trille med på ulent terreng og på brostein eller i snø og slud/slaps (det siste har vi jo MYE av her 😉 Og kallesja, fint med ei stor kallesje mtp solskjerming og vind.. Skjønner veldig godt at du kribler etter å handle allerede, jeg er akkurat lik som deg!! 🙂 men jeg har gått på ganske så mange smeller pga det i mine to år som mamma 😉 Har nå min 4.vogn 😉

  2. Om du ikke bruker vogn noe særlig, eller bruke den stort sett på ett kjøpesenter er nok disse fine. Selv ville jeg nok valgt noe litt mer solid og som har større bruksområde. Det beste er å ta m barnet å prøve vogner, selv om de ser fine ut kan det hende de er forferdelige å sitte i 😉

  3. Den rosa såg eg på i Danmark:-) selge di den i Norge au? Isåfall kor? Finns an me andre mønster her au? Hello kitty vogne au va fine, eg hadde i svart og rosa t Linnea 🙂 kvid e litt vanskelig å holda reint syns eg 🙂

  4. Vi har en son vogn den hva. Veldig ekel å kjør med sjå vi jid den opp fort . Syns ikke dæm hva go . Men dæm e fin 😉

  5. Skjønner godt at du som er så glad i rosa og Hello Kitty falt for disse, men tror ikke nødvendigvis du vil få forventningene innfridd hvis du kjøper en av dem;-). Slike traller er mest beregnet på reiser når man ikke har plass til en større vogn og de er ikke noe gode å trille grunnet små hjul og fasongen på håndtaket. Vet ikke prisen på dem, men reisetraller brukes ikke så ofte så man vil gjerne at de skal være billigst mulig. Dette da de fort blir ødelagt av å pakkes opp, ned og transportes (og lett skitne hvis de har så lyse farger). Bedre å legge pengene i en solid og god vogn til mer allsidig bruk på ulikt underlag i varierende Norsk vær:-). De finnes også i gøye farger og mønster:-). Lykke til videre med vognjakten!

  6. Velger å svare på det du faktisk spør om, å ikke om det er praktisk kjøp eller ei 😉 Det er ditt første barn, og man blir lett litt for ivrig:) Så er best å lære av egne feil:) Jeg falt pladask for den rosa, den var jo helskjønn 😀 En sånn en kunne jeg virkelig ha tenkt meg:D Kanskje de hadde noe lignende i blått?=) Hvilke side fant du vognen på?=)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top