Harde dager og på flyttefot


Min søte hund Dumle som sitter å passer på at flyttelasse mitt blir kjørt fint avgårde 🙂

Ettersom dagen min i dag har vert litt hard pga jeg våknet med å ha ekstreme kynnere som gjor dagen min litt mindre god å deretter skulle sette igang med flytting så klarer jeg ikke å skrive noe blogg om dagen i dag. Jeg hadde tenkt å skrive om flyttedagen min og om badeturen med hundene som meg å min kjære mamma hadde i går. Vi tok bilder ifra den utroli kjekke badeturen med hundene så jeg hadde veldig lust til å dele med dere andre lesere. Men må nokk vente med det til imorgen, siden jeg er så sliten å dårlig i kroppen etter de ekstreme kynnerne som tok på for kroppen min i dag + smerter pga bekken løysning (noe jeg har slitt med over lengre tid men som hadde blitt bedre i det siste, men har kommet tilbake igjen nå). Men i morgen kommer det ut blogginnlegg ifra flytte dagen min i dag å forhåpentligvis klarer jeg å legge ut en bilde blogg ifra badeturen med hundene til meg å min kjære mamma 🙂 

 Men nå tar jeg kvelden å håper en god natt med søvn kan hjelpe på kroppen min og at i morgen blir en lettere dag 🙂 
Håper dere andre har hatt en fin dag 🙂

Foresten, tusen takk til dere alle som har sakt deres mening på den blogginnlegget som ble lagt ut ang barnevognene (blogginnlegg “hva synes dere?”). Har lest igjennom alle kommentarene og er veldig glad for å høre deres mening. Jeg har bare ikke klart å svare dere i dag pga dagen har vert fult opp med flytting og sånn som kroppen min har vert pga kynnerene. Men svar kommer til dere som har lurt på hvor jeg har funnet de vognene å sånn 🙂 

Xoxo,
Xtine Michelle  

 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top