Bildedryss – Den nakne sannhet

 

Som jeg har nevnt tidligere i bloggen min, skulle jeg til fotograf å ta gravid/mage bilder. Ettersom jeg ble lagt inn på sykehuset og fødselen ble deretter satt igang har det dratt litt ut før jeg har fått sett og fått bildene ifra fotograferingen. Så i dag kom dagen jeg endelig skulle få se og få bildene ifra fotograferingen. Jeg var så spent og gledet meg noe sykt! 

Så nå i dag har jeg vert nede og fått sett og fikk med meg bildene ifra fotograferingen. Det var så utrolig kjekt å jeg ble så fornøyd med bildene! Jeg er så stolt over den kroppen jeg hadde og nå har og er så stolt over at jeg har fått bære fram min fantastiske datter. Jeg syntes det var merkelig og se tilbake ifra uke 33, som var uka da jeg var å ble fotografert. Det var så merkelig og se hvor stor mage jeg hadde og jeg kjente at det var merkelig og ikke ha den magen lengre. Men samtidig godt også for nå har jeg min fantastiske prinsesse i armene mine og fått starte på det nye og eventyrlige livet mitt sammen med hun. 

Siden jeg fikk bildene i dag, tenkte jeg å endelig få vise dere andre gravid/mage bildene ifra uke 33 som ble tatt hos fotografen 🙂 Fotografen jeg var hos heter Unni warren og hun driver Warren foto som holder til i Mandal. Selv synes jeg hun er en dyktig og utrolig god fotograf å selv elsker jeg bildene hennes. 

Så nå kan jeg med en stor glede og stålthet vise dere bildene for første gang, så her kommer noen av de! 🙂

 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
  
  
 
  
 
 
 
  
  
 
 
 

Fotograf: Unni Warren – Warren foto
Hjemmeside: http://www.warrenfoto.no/

Selv vil jeg si at hun er en utrolig dyktig fotograf. Hun tok godt imot mine ønsker med hvordan mine tanker og ideer med bildene var. Hun kommer med ideer selv og hun er lett og sammarbeide med. Hun får deg til å føle deg komfortabel foran kamera og bildene blir bare helt fantastiske! Det er virkelig en fotograf jeg anbefaler andre å gå til og det er virkelig en fotograf jeg kommer til å bruke mye fram igjennom. Jeg er super fornøyd med bilde resultatene og opplevelsen. 


Har noen av dere vert hos Warren foto?
Hva synes dere om bildene?

Har dere vert hos fotograf og tatt bilder eller gravid/mage bilder?
Hvordan var deres opplevelse hvis dere har vert hos fotograf?

Xoxo, 
Xtine Michelle 


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

 

8 thoughts on “Bildedryss – Den nakne sannhet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top