#DEL 2 – 15 Ting du IKKE viste om meg!


I sist uke valgte jeg å dele noen nye ting med dere lesere om meg. Dette fordi jeg har valgt å skrive offentlig og dele såpass mye med dere, og ut ifra det kan mange føle og tro at de kjenner meg. Det jeg ønsket å vise med det var at det er faktisk mange ting som dere ikke vet om meg, og som jeg ikke har delt på bloggen. Vell har jeg delt mye, men til å være 24 år, sier det seg egentlig selv at det er mye som ikke har blitt delt også. Noen ting fordi jeg føler det er for personlig og som jeg ikke ønsker eller er klar for å dele og uttrykke med ord, og andre ting som har godt i glemmeboken. 

Det kom tydelig frem under de 15 punktene jeg delte sist med ting som dere ikke viste om meg, at jeg ikke var noe skolelys. Jeg var ikke den jenta som tok skolen godt nokk på alvor til en hver tid, samt også ikke den som alle lærere likte best. Slik er det når enn er ung og ikke klarer å se hvor viktig skolen faktisk er. Men samtidig ble det noe ut av meg også. Jeg fikk nå en skolegang og en utdannelse. Det kom også frem at jeg har skult ting for mine foreldre når jeg var yngre, men er ikke det noe som de fleste der ute gjør en eller annen gang i livet? Det er ikke alt som verken jeg eller som jeg tror alle der ute er stolte av, men samtidig er det noe som har vert med på å forme oss alle til de vi er i dag. 

// TRYKK HER & LES OGSÅ 15 Ting du IKKE viste om meg ( DEL 1) // 

Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele noen flere punkter med dere i dag. Det er punkter som ikke har blitt delt her før, så langt som jeg hvert fall kan klare å huske. Som jeg nevnte sist er det ting som jeg angrer og er flau over. Noen ting er litt personlige med tanke på at viser litt om hvordan jeg er som person, men vi er alle forskjellige og jeg sier igjen som jeg sa sist. Vi må alle huske på at kua har vert kalv den også. Noe mange der ute har lett for å glemme i uønskede situasjoner. Jeg tror ikke det er en eneste person der ute som har en ren matte foran sin livs dør. 

Sannhetens øyeblikk! her kommer del 2 av 15 ting du IKKE viste om meg. De skulte fakta om meg som ikke har blitt delt før, blir nå delt! Endjoy!

15 ting du IKKE viste om meg

1. Er egentlig ganske sjenert 
2. Liker ikke store folkemengder
3. Forandringer må tilvennes
4. Ting må som oftes planlegges 
5. Jeg grein første gang jeg skulle i narkose
6. Under fødselen var det rene møteplassen på fødestuen, der jeg lot alle i familien min komme inn
7. Jeg skulte 3 åpningsrier for min familie
8. Jeg har sprøyteskrekk
9. Jeg er mørkredd 
10. Jeg har vert både svart og rød russ
11. Vanskeligheter for å stole på andre
12. Tror det beste om alle og blir ofte skuffet
13. Besvimte når jeg tok min første piercing 
14. Har alltid drømt om å bli modell
15. Jeg prøver å fortrenge følelser enn å kjenne etter på dem

Samtidig fyrer jeg til med 9 fun facts om meg også. 
// flere fun facts kommer etterhvert i eget innlegg // 

1. Jeg har en greie med tallet 3
2. Tær klarer eg bare ikke.. De får bli i sokkene 
3. Jeg blir nokk aldri voksen nokk til å like skjegg å bart
4. Jeg er ikke skapt for kaffi
5. Jeg har aldri klart å være på tiden, kanskje derfor jeg fikk så mange anmerkninger på skolen?
6. Nattøy er bedre en joggebukser
7. Glemmer jeg noen klær når jeg er på badet, springer jeg naken å henter dem. OPS, Ja det merkes at jeg er ikke vant til å bo i byggefelt eller å ha naboer
8. Hukommelse hva er det? Notisbok next
9. Bad boys må slutte å vekke min oppmerksomhet, kan jeg ikke legge merke til den rette istedenfor? 

 


Minner om to flotte giveawayer som pågår på bloggen min nå, samt også Mom & dag blogger awards som vi er så heldige å er nominert til! 

Giveawayene finner dere her
// GIVEAWAY // NIVEA – Q10 MAKEMESMILE 
GIVEAWAY – LINETTS HUDPLEIE OPPFYLLER DINE DRØMMER! 

Vil du gi oss din verdifulle stemme? 
Klikk her –> http://www.saleduck.no/awards/mom-dad

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top