15 ting du IKKE viste om meg!

Flere år har godt der jeg har delt mange oppturer, nedturer, personlige hendelser og tanker. Jeg har latt dere flotte lesere komme tettere på hverdagen til meg og min datter, og samtidig komme tette på mitt liv i nå tid og fortid. Samtidig som mange kanskje føler at de kjenner oss allerede, så er det også mye som ikke har blitt delt. Jeg må til tider sette et filter, fordi det er ikke alt i en hver tid som passer seg og omtale seg om. Noen ting er for personlig og andre ting er ikke noe jeg er klar for å dele enda. I senere tid vil nokk noen ting bli skrevet om, men tiden får vise det. Jeg kan ikke sitte nå å si at det å det vil bli delt, osv fordi jeg kan ikke sitte nå og si det. Jeg kan ikke uttale meg rundt det i nå tid, så det for rett å slett tiden vise. 

Men samtidig er det som jeg sier flere ting dere flotte lesere ikke vet om meg som person. Jeg har satt meg ned å skrevet ned noen punkter som jeg ikke har delt før her på bloggen, og kanskje noen av dere blir litt overrasket, eller ser det på den humoristiske måten ved at jeg har hatt mine tider jeg også (som de fleste der ute har hatt). Jeg er bare en vanlig jente som har en offentlig dagbok, lever et liv som alene mamma, og elsker hverdagen og live mitt. Jeg er bare en vanlig jente med litt ekstra i bagasjen. 

Jeg skal love dere en ting, det var ikke lett å finne disse punktene. Det pga jeg har skrevet på denne bloggen i noen år, og jeg har delt mye. Det er ikke alltid like lett å gå i seg selv og finne frem noen ting som jeg vet med sikkerhet at jeg ikke har delt.

En annen ting som jeg har lagt merke til når jeg velger å være en offentlig person på nett, er at mange tror de kjenner meg og oss ut ifra å lese bloggen. Men de som virkelig kjenner oss, ser og vet at det er så mye mer enn bare det som bli skrevet ned ved ord som skjer i min og våres hverdag, som skjer i livet, men som jeg nevnte ovenfor ikke alt som skjer og har skjedd har skjedd i rett tid til å ordlegges rundt. Noen ting er nytt for meg, og noen ting er vanskeligere å finne ord på. 

Men jeg kommer til å fortsette å dele både hverdags hendelser, personlige tanker og tanker å følelser som jeg har, hendelser som skjer både i nå tid og fortid, osv. Jeg kommer til å prøve å gjøre så godt jeg kan for at dere skal få komme tettere på oss eller bedre sakt meg og min hverdag. Men husk, uansett hvor mye som blir delt her, er det bare et inntrykk som dere får og skaper ut ifra bloggen min. Jeg er meg både her på bloggen og i hverdagen, men dessverre så om noen av dere føler at dere kjenner oss og meg, så kjenner jeg ikke dere men jeg ønsker å bli bedre kjent med mine lesere og jeg ønsker å høre mer om hva dere ønsker å lese her på bloggen. 

Men nå jabber eller skriver jeg i vei ser jeg, så tilbake til hoved temaet, 15 ting du/dere ikke viste om meg! Så her kommer de 15 punktene. Jeg skal ærlig innrømme jeg er ikke så stolt av alle disse punktene, men gjort er gjort. alle kuer har vert kalv en gang, og der iblant meg også. Jeg har ikke hatt en glorie over hode mitt, uansett om foreldrene mine kanskje har ønsket det hele tiden. Jeg har hatt mine tider jeg også, slik som de fleste andre. Der igjen, mine flotte foreldre har også vert kalv før de ble til ku, og jeg håper og tror at de husker det de også. For her er sannhetens øyeblikk, med skulte fakta om meg. Endjoy! 

15 ting du ikke viste om meg!

1. jeg ble kastet ut en dag ifra skolen når jeg gikk på videregående.

2. ble kastet ut nesten hver mattetime på TIP.

3. jeg skulte vitnemålet mitt for VG1 TIP for mine foreldre

4. Jeg fullførte aldri påbygg

5. Jeg sluttet å røyke når jeg fant ut at jeg var gravid.

6. jeg er for opptatt av å ha kontroll på det meste

7. jeg fikk nakkeskade som 16 åring.

8. har skolegang som prosessoperatør, men mangler fagbrev 

9. jeg ønsker å redde hele verden, og finne løsninger på det meste. Men er bare et vanlig menneske..

10. jeg ønsker å hjelpe andre som har det vanskelig. 

11. setter alltid andre før meg selv, og deretter glemmer meg selv. 

12. jeg er skilsmisse barn i voksen alder. 

13. jeg har stor skrekk for edderkopper og høyde

14. har bare vert i utlandet 3 ganger i mitt liv

15. jeg er utrolig glad i Disney filmer.

 


OPS HUSK GIVEAWAY – OPS HUSK GIVEAWAY – OPS HUSK GIVEAWAY – OPS HUSK GIVEAWAY – OPS HUSK GIVEAWAY – OPS HUSK GIVEAWAY



OPS! Husk Giveawayen som pågår på bloggen nå! 

LES OGSÅ : // GIVEAWAY // NIVEA -Q10 MAKEME SMILE 


 

 

Videre vil jeg ønske dere alle en strålende helg videre, og jeg håper dere alle får en flott helg! 

 

 

 

2 thoughts on “15 ting du IKKE viste om meg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top