3 TIPS FOR Å FÅ GLEDE UT AV VINTEREN!

Vinteren er vireklig kommet å tydeligvis for å bli litt også. Overraskende må jeg si, men bedre sent enn aldri. Det er ingen hemmelighet at jeg ønsket meg en hvit jul, men den kom litt etter bestillingen. Nyåret der imot lot oss alle virkelig få kjenne på hva det vil si å ha vinter! I dag hos oss var vi nede i hele -17,5 grader! Og en ting kan jeg trykt si, vi er ikke de i norge med mest minus grader men du bedre meg så kaldt det faktisk er ute. Jeg er evig glad for at vi ikke holder til der det er mest minus grader.

 

Kald vinter kan by på sine nedturer, og vi kan lett havne i den tenkeboksen som drømmer etter sommeren. Men nå er det slik at når vi kommer tilbake til realiteten så er både kulden å snøen her. Derfor har jeg kommet frem til, hvorfor ikke prøve å glede seg over vinteren så lenge den er her, isteden for å drømme oss bort til en årstid som ikke er her nå.

 

Alle årstider har sin sjarm og det er viktig og huske på at vi må fylle dager med liv å ikke liv med dager. Noe som fort blir glemt i disse kalde dagene. Vinteren har sin sjarm, vi må bare verdsette den på best mulig måte.

 

Jeg har derfor satt meg ned å skrevet opp 3 punkter med tips for å få glede ut av vinteren. Jeg håper det kan motivere noen av dere andre lesere som kanskje er like mye frysepinne som det jeg er. Så er kommer de:

 

 

3 tips for å få glede ut av vinteren

 

– ull! Ull er guld, både for små og store. Ull klær får enn aldri nokk av og kan brukes hele året. Samt også en god varmedress slik at enn ikke fryser. Tovede votter/hansker eller andre tovede ting er også helt supert når kulden, vind, snø og regn er til stede. Varmen vil forbli hos deg, når enn bruker tovede ting på kroppen.

 

– hvis det er snø, ut å lek! Om du har barn eller ikke, så ut å Finn den barnslige siden av deg selv. Det å finne gleden i å tilbringe tid ute å samtidig glede seg over snøen, gir en god følelse etterpå. Samt også blir en god å trett når enn kommer inn i varmen igjen.

 

– luft dynene, puter og tepper når frosten er der! Det vil gi deg en herlig følelse av å kunne ta inn noe, som du vet ikke har noe bakterier igjen på seg.

 

 

Jeg håper dere alle har hatt en fantastisk helg å får en flott uke.

 

OPS! Husk også Giveawayen som pågår på bloggen!!

 

One thought on “3 TIPS FOR Å FÅ GLEDE UT AV VINTEREN!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top