GIVEAWAY – Linetts Hudpleie oppfyller dine drømmer!

Vinteren har kikket inn med både større mengder snø og kalde minus grader. Vi er nokk mange der ute som sitter inne under teppe å lengter etter sommer, sol og varme! Mange merker nokk at huden føles ikke helt på topp med disse kraftige værforandringene og slik som gradestokken flyver i en karusell med kraftige opp å ned fall. Det er helle ikke til å stikke under en stol at når vinteren kommer og det ikke er solings muligheter på free resept, mister vi den flotte brunfargen som vi jakter så mye etter på sommeren. Kveldene blir lange, og mørket kommer tidlig. Det er en tid der mange kan kjenne at de føler seg mindre freech. Noen springer i solarium for å prøve i fortvilelse etter å få brunfarge, og vell gjør varmen ifra et solarium godt på slike kalde dager, men samtidig må enn huske å beskytte huden enda bedre for slike strålinger som enn får i et solarium. Det er kunstig sol, som i lengden kan bli en dårlig venn for kroppen og huden din. 

Selv merker jeg at jeg virkelig får kjenne på den omdiskuterte følelsen av å være ekte nordmann. Jeg føler meg lik blek og pudder og sminke blir faktisk brukt daglig for å gi meg en bedre følelse å et fortvilet forsøk om å ikke være den selv lysende hvite personen som kommer valsende blant folk. Men når jeg er inne på alt dette er det en ting jeg ønsker å introdusere dere flotte lesere for. Alle jenters drøm er jo selvfølgelig å kunne spise sjokolade og all den maten enn ønsker uten å legge på seg, sies det hvertfall! Men når vi går dypere i oss selv, er jo også en stor drøm for oss jenter og gutter å føle oss vel til en hver tid. Det å få farge på kroppen gir overraskende mye av selvtillit og godhet for oss. For sannheten er jo den, at det er fåtall av oss som liker å være så selvlysende av nordmann statusen. I denne anledningen har jeg en stor gladnyhet! 


Bilde er lånt ifra: Vita Liberata Norge

GLADNYHET I DE KALDE OG MØRKE VINTERDAGENEN! 

Her i Kvinesdal som jeg bor er vi så heldig og har en hudpleie salong, som tilbyr oss mange flotte og helt fantastiske tilbud. Jeg hadde faktisk aldri trodd at lille Kvinesdal skulle ha en engen hudpleie salong, men sannelig er vi så heldige og har det. Ikke nokk med det men en hudpleie salong som virkelig lever opp etter ønskene og drømmene som vi har når vi går inn på en slik plass. Jeg har selv vert der endel og hatt egen tid med å bare slappe av å nyte flere behandlinger hos dem. Tiden under behandlingene har fløyet og jeg har slappet godt av å kost meg til den store gull medaljen. Virkelig et behov som vi mammaer trenger, men som også alle der ute trenger. Det å ta litt vare på seg selv er faktisk veldig viktig! 

En av behandlingene jeg har tatt der er spraytan. Jeg som er en typisk norsk jente med utrolig lys hud, ble skikkelig overrasket og følte meg så vell etter å ta spraytan. Det å gå inn å være blek men gå ut der ifra og være brun var ubeskrivelig godt. Jeg var først veldig skeptisk og nervøs til å kle av meg foran en person, men alt var så naturlig og jeg følte ikke noe ubehag med å stå i bare en truse. Det var en dame som utførte spraytan, og hun brukte god tid på å forklare meg alt og til å vise underveis hvordan jeg skulle stå, osv. Det ble en kjempe god opplevelse som virkelig anbefales på det sterkeste og som jeg kommer til å bruke flere ganger. Jeg følte ikke det behovet for sminke på huden eller noe etter det. Jeg følte meg mer vell med meg selv, og jeg følte meg freech. Brunfargen holt lengre enn jeg hadde trodd, og jeg ble veldig overrasket over det. Jeg valgte å kjøpe med meg en bodylotion som også har litt selvbruning i seg, for at brunfargen skulle holde litt lengre. Den var en herlig bodylotion som var fantastisk å påføre kroppen, samtidig som kroppen min også fikk den fuktigheten som den trenger. Jeg fikk ikke tørr hud, og følte meg vell! Det ga meg en god følelse, som jeg unner alle andre der ute også. Jeg anbefaler virkelig både spraytan og denne bodylotion på det sterkeste, som dere får på Linetts hudpleie! 

 
Bilder er lånt ifra: Linetts Hudpleie, ettersom jeg glemte helt bort å ta bilde når jeg selv tok spraytan!

Det var forskjellige grader med brunfarge som jeg kunne velge, men selv valgte jeg den mørkeste for å få en god brunfarge, noe jeg ønsket selv. Jeg ble også anbefalt den brunfargen etter å fortalt hva jeg ønsket. 

Nå som vinteren har slått inn og mange kanskje føler seg litt mer pjuskete, har jeg vert så heldig og får ha en flott giveaway i samarbeid med Linetts Hudpleie for dere herlige lesere her på bloggen. Premien for Giveawayen er spraytan til en verdi av kr 450,-. Virkelig en sann drøm å få benytte seg av nå! Tenk på bare noen minutter kan enn vinke farvel til den lyse huden som er i vinter modus, og si hallo til en solbrun og flott hud som får deg til å føle deg helt fantastisk. 

 


GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY


Bilde er lånt av: Vita Liberata 

Ettersom jeg er så fornøyd selv med spraytan og Linetts hudpleie, har jeg vert så heldig og får dele ut en spraytan til en av dere flotte blogg lesere! Så er dere klar for en forrykende flott og spennende Giveaway? 

For å delta på denne fantastiske Giveawayen må dere gjøre følgende: 

1. Trykke inn på denne linken HER, og gi din stemme på meg (dere ser bildet av meg og min datter, samt også at det står navne mitt og www.xtinemichelle.blogg.no under bildet. og der er det en stemme knapp!) 
2. Like facebook siden til Linetts Hudpleie (HER) & Facebook siden til bloggen min (HER
3. Like Instagram kontoen til Linetts Hudpleie (HER)  *Ops dette gjelder så lenge du har instagram!* 
4. Legge igjen en kommentar her på bloggen der du skriver “deltar” 

ØK VINNERSJANGSEN! 
Hvis du vil øke vinner mulighetene dine kan du dele dette innlegget offentlig på facebook! 
 

Vinneren vil bli trukket 11. Februar og offentliggjøres her på bloggen! 

* Minner om at det blir sjekket at alt er gjort!*

* OPS! Husk å skriv inn e-mail og fult navn, på kommentaren her på bloggen (eget felt for dette i kommentar feltet), slik at jeg kan kontakte vinneren. Er ikke kontakt informasjonen fult ut, og jeg deretter ikke får mulighet å kontakte vinneren, vil ny vinner bli trukket! *

 

Dette er en giveaway som kan glede alle, og som passer for alle. Spre gjerne ordet og delta nå! 
Ønsker dere alle masse lykke til, og en strålende flott dag videre! 


Giveaway/konkurranse i samarbeid med Linetts Hudpleie 
Facebook: Linetts Hudpleie
Instagram: @linettshudpleie

 


 

10 thoughts on “GIVEAWAY – Linetts Hudpleie oppfyller dine drømmer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top