Give away – VannPluss


Jeg har nå vert så heldig og får ha en give away her på bloggen for dere flotte lesere. Give awayen er i samarbeid med VannPluss, der det vil bli gitt bort en flott intropakke som inneholder alle de 12 fantastiske smaker ifra VannPluss sine produkter. Ikke nokk med at du får en intropakke selv, men du får også en intropakke til en venn av deg!

Selv har jeg testet ut VannPluss sine produkter, og er kjempe fornøyd! Dere kan lese mitt innlegg her på bloggen om vannpluss ved å trykke àHER!

VannPluss er små pulverforpakninger som med en halv liter vann forvandles til en smakfull og fantastisk kalorifattig drikke. Den veier bare 20 gram og er derfor lett å ha med seg der enn skulle ønske. Det er hele 12 forskjellige og spennende smaker, så her er det noe som passer for alle! De har forskjellige vitaminvann, smaksvann, energivann, supervann, iskaffe og iste.

 

VannPluss har mange fordeler i forhold til ?vanlig? brus og saft!

Hvorfor velge VannPluss:
– VannPluss er praktisk og lett å ha med seg rundt der enn skulle ønske.
– VannPluss er mer kalorifattigere enn vanlig brus, saft, juice osv.

– Det er miljøvennlig og sparer miljøet ved transport av vannflasker. 
– VannPluss er for spredt målgrupper, alt ifra voksne til barn liker disse produktene. 
– Det er ingen kunstige søtstoffer, fargestoffer (Kun evt. Farge fra frukten selv) og ingen konserveringsmidler. 
– Det er flest mulig natulige aromastoffer fra frysetørket frukt.

 

Dette kan du og din venn vinne som gave:

12 spennende smaker:
– Røde bær
– Kokosnøttvann
– Grønn te med aloe vera
– Hvetegress med lime
– Tropisk
– Antioksidant
– Defence
– Eple & pære
– Iste med fersken
– Iskaffe med karamell
– Appelsin energi
– Pink Lemonade

For å delta på denne flotte give away må du gjøre følgende:
– Like vannpluss sin facebook side à HER!
– Like min facebook side til bloggen
à HER!
– Legge til en begrunnelse på hvorfor du bør vinne og skriv navn på en venn du ønsker å nominere i kommentarfeltet på linken til dette innlegget på facebook siden til vannpluss. Kopier samme kommentar og post det også som kommentar på dette blogginnlegget her på bloggen!

HUSK!
Legg legg gjen samme kommentar både på vannpluss sin facebook side og her på bloggen! Skriv navn ditt og e-posten din også, så vi kan kontakte deg om du blir den heldige vinneren!

 

Lykke til alle sammen 🙂

* Del gjerne videre *

// Give away er i sammarbeid med VannPluss //

 

9 thoughts on “Give away – VannPluss

  1. Monica Karin Schulz Jeg vil nominere Monica Normann, hun er min xsvigerdatter , gode nabo og min kattepasser
    Jeg vil gjerne dele premien med henne, da vi to liker og gå turer i lag og nyte naturen. Hadde vært supert og kunne latt Monica fått prøve ut Vannpluss produktene
    Å utenom det så synes jeg hun fortjener en pakke da hun alltid er den som hjelper alle andre, og tenker sist på seg selv
    Krysser fingrene og deltar også på facebook siden til Vannpluss 🙂
    Ha en super fin uke videre 🙂
    hilsen Monica Karin

  2. Vil gjerne ha et sunnere alternativ til søte drikker til både min snart to år gamle datter og meg selv, for å vite at hun får i seg nok veske på varme dager hender det jeg må ty til saft eller utvannet juice. Hadde vært flott å få prøve ut disse smakene på henne for å se om det kan være et godt alternativ for oss. ❤❤ vil nominere min flotte lillesøster med familie av samme grunner. Viktig å drikke nok vann. ❤❤

  3. jeg vil gjerne nominere Marita Magnetun, det er fordi jeg er veldig glad i ho, og derfor kunne jeg ha gjort noe tilbake siden ho gjør så mye for meg, ho er en utrolig god venn, også for min egen del er det for å få seg mer vann, da blir det litt bedre og det smaker bedre. men ja jeg vil nominere ho, siden ho er bare helt fantastisk god å ha 🙂

  4. Vil nominere Inez Nanette Dyrstad. Hadde vært hærlig å vinne VannPluss slik at jeg og Inez kan sitte langs bryggekanten å nyte god drikke mens de andre nyter øl og cider 🙂 Slik er det å være ammede mødre 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top