GIVEAWAY – Stjernebarn

For en liten stund siden startet jeg en facebook side som heter Stjernebarn. Det er en side der jeg legger ut bilder av barneklærne som jeg syr, smokkesnorer som jeg lager og selger, klær som er for salg og samtidig tar jeg også imot bestilling på barneklær som andre ønsker og kjøpe. Alt jeg legger ut der har jeg selv laget og sydd og alt er hjemmelaget. 

Stjernebarn sin facebook side begynte for noen få uker siden og få flere å flere liker, og når siden nådde 110 liker valgte jeg å feire dette med en giveaway. Jeg la ut valg muligheter der følgerne på siden kunne legge inn sitt ønske til premie, og med et lite flertall ble det bestemt ifra facebook følgerne at premien ble en valgri bukse i ønsket størrelse. 

Siden giveawayen enda holder på, ønsker jeg å gi dere flotte lesere også muligheten til å delta. Derfor vil jeg informere dere om at dere kan nå gå inn på stjernebarn sin facebook side ( KLIKK HER FOR Å KOMME TIL STJERNEBARN SIN FACEBOOK SIDE ) og delta i giveawayen! 🙂 Det er kort tid igjen på giveawayen, for vinneren vil bli trukket i morgen (fredag 31.oktober). Mer eksakt klokkeslett der vinneren vil bli trukket blir offentliggjort på stjernebarn sin facebook side i morgen. 


// KLIKK HER FOR KOMME TIL GIVEAWAYEN PÅ STJERNEBARN SIN FACEBOOK SIDE //

Håper dere får en flott dag videre. 

 

8 thoughts on “GIVEAWAY – Stjernebarn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top