INTERIØR INSPIRASJON & GIVEAWAY

GIVEAWAY I SAMMARBEID MED @my_home_and_interior IFRA INSTRAGRAM! 


Bildet er lånt med tillatelse av @my_home_and_interior på Instagram!

Interiør er noe jeg har fått stor interesse for i senere tid! Jeg elsker å pynte i huset, dekorere å føler at interiøret har faktisk veldig mye å si for en helhet i et hus. Jeg er langt ifra en ekspert å jeg kan ikke en brøkdel i forholdt til mange andre interiør glade mennesker der ute. Men det viktigste er der vert fall, jeg koser meg og liker å holde på med det. 

Jeg tror vi fleste trenger inspirasjon iblant, for det merker jeg selv at jeg vert fall trenger. Det å få tips å bli inspirerte igjennom bilder som andre deler av sitt interiør og dekorasjoner, kan gi så uendelig mye. Det får enn til å tenke i nye baner, få nye ideer og samtidig får enn til å bli inspirert til å fortsette å kose seg med interiør i huset. Hva er vell et hus uten interiør? ingenting vil nå jeg si.. Men hvor henter jeg min inspirasjon ifra. Jo det skal jeg med glede fortelle dere. 

Instagram er en suveren plass! Det er en plass som er lett å bruke, lett å oppdage andre og helt genial! Selv bruker jeg mye instagram for å hente inspirasjon, og har kommet over en instagram konto som bruker akkurat det interiøret som jeg elsker. Bildene og alt som blir dekorert med er på en elegant og inspirerende måte. Det gir meg en stor glede og jeg drømmer meg helt bort, samt også får gode tips, ideer og kreative måter å kunne dekorere på som jeg selv ikke alltid har tenkt på. 

Inspirasjon i seg selv er noe de fleste trenger iblant vil nå jeg tro. Det å ha en plass som gir enn ideer, inspirerer til nye ideer og som gir enn glede av å se på bilder av andre sitt interiør og andre sin kreativitet. Det synes jeg er viktig og ha for å klare å holde på interessen og for å klare å tenke nytt iblant, med å bli inspirert av andre. Interiør er på en måte en kunst, og skaper mye i seg selv for både trivsel, glede og helhet. 


Bildet er lånt med tillatelse av @my_home_and_interior på Instagram!
 

Denne instagram kontoen/profilen som jeg snakker om å som inspirerer meg uendelig mye ønsker jeg nå å dele med dere. Jeg ønsker å dele den med dere i håp om at det er en intagram profil/konto dere også kan bli inspirert av og som dere kanskje også vil følge på instagram? Jeg synes virkelig det er en flott konto/profil som andre også kan bli veldig inspirert av. Profilen på instagram heter @my_home_and_interior! Det er en dame som virkelig brenner for interiør som har den, og hun legger ut flotte bilder som inspirerer på høyt nivå. Bildene som hun legger ut og interiøret som jeg har sett til nå, kan enn relatere til sin hverdag. Det er interiør og dekorasjon og inspirasjon som vi alle kan bruke selv også i våres hjem. Noe jeg synes er veldig viktig i en inspirasjons instagram av interiør og skjennerelt. Det å bli inspirert av bilder som enn ikke klarer å relatere til sin hverdag, hus og hjem, gir enn ikke så mye og enn ender opp med å bare drømme seg bort å føle at det ikke kan bli en realitet i sitt eget hjem. Så denne profilen @my_home_and_interior er en instagram profil/konto som passe for alle! 

 

Som dere nokk også så i overskriften sto det også at det er en giveaway, og det stemmer. Jeg har vert så heldig og får faktisk ha en giveaway i sammarbeid med denne flotte damen som driver denne inspirerende instagram profilen, @my_home_and_interior. Det er stort å få ha en giveaway innen interior og samtidig med en dame som virkelig har en av de instagram profilene som inspirerer meg mest av alt. 

Denne giveawayen vil enn ha 3 muligheter til å kunne delta på, og enn har fult lov til å delta på alle plassene for å øke vinner sjangsen. Det vil bli lagt ut både giveaway her på bloggen, facebook siden til bloggen min og instagram profilen min @mammatiladeline. Der dere kan delta! Om dere ønsker å delta bare på en av plassene, så kan dere det eller om dere vil øke vinnersjangsen enda mer, kan dere delta på både to eller alle tre plassene. 

Vinneren vil bli kåret og publisert Torsdag 31.Mars, ettersom det nå er påske!

 


GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY


GIVEAWAY!
For å delta på å vinne denne flotte bilde rammen til en verdi av kr 359,- må du gjøre følgende

FØLG @my_home_and_interior på INSTAGRAM!
LIK Facebook siden til bloggen min ?> HER!
– Legge igjen en kommentar her der du skriver «deltar» 

 

OPS! Husk å legg ved mail adr, slik at det er mulig og kontakte den eventuelle vinneren. 
Og husk! du øker vinnersjangsen om du deltar på facebook siden til bloggen, og på instagram (@mammatiladeline). 

 

Ønsker dere alle masse lykke til, og en flott kommende påske! 
 

4 thoughts on “INTERIØR INSPIRASJON & GIVEAWAY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top