2 VINNERE ER KÅRET – Gavekort fra FotoKnudsen!

Over en lengre periode har konkurransen som er i sammarbeid med FotoKnudsen ligget ute på bloggen. Det er med vilje den har ligget ute såpass lenge, sånn at flere har fått muligheten til å delta. Jeg satte en grense på hva tid jeg kom tl å trekke vinnere, å det var da facebook siden til bloggen min nådde 650 liker. Den har nå nådd over 650 liker, og da var det på tide og kåre de 2 heldige vinnerenne. Først vil jeg si tusen mange takk til dere alle som ønsket å delta! 🙂 Det var veldig kjekt å se. Ettersom det ikke var så lett å kåre to heldige vinnere, så brukte jeg random.org for å plukke ut vinnerenne. Jeg synes det var veldig greit at det ble et resultat av vinnere der den ene er blogger og den andre ikke er blogger.

Vinnerenne er:

Anett Løtoft
Gavekort på kr 500,- ifra FotoKnudsen

&

Camilla Eggen
Gavekort på kr 250,- ifra FotoKnudsen
Blogg: http://camegg.blogg.no/

Gratulerer så mye til dere begge to 🙂 Dere blir kontaktet på mail.
Håper dere blir fornøyde med kjøpet som dere nå har i vente 🙂

Ha en fortsatt fin dag, alle sammen! 

 
// Denne konkurransen ble holdt i sammarbeid med FotoKnudsen.no //

 


 Minner også om konkurransen i sammarbeid med Vannpluss som enda pågår på bloggen. 
Konkurransen finner dere ved å trykke –> HER! 


 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top