VINNER AV GIVEAWAY // MY_HOME_AND_INTERIOR //

Dagene flyr og disse dagene har gått helt forbi meg. Vi har vert på tur hele helgen på besøk hos min kjære pappa og hans herlige familie. Det har vert en super flott helg, og det er utrolig kjekt å overraskende å se hvor stor forskjell det er på å være hjemme å bare ha M.A i hus, og her som det er 3 andre barn som hun kan leke med. Hun er plutselig ikke rundt bena mine hele tiden eller noe. Det er litt av en forandring, og samtidig litt godt også. Hun får aktivisert seg mer på sin aktivitets nivå med de flotte og snille barna, og når kvelden kommer legger hun seg overraskende fint. Ikke rart det når hun plutselig har 3 andre barn å leke med, og som er med på aktivitet som er i det nivået som hun holder. Det er et nivå som jeg merker at jeg ikke klarer å følge, for barn har et helt annet aktivitets nivå enn det vi har som er eldre. Selv om jeg har ADHD og som kresjer litt med ME, så klarer jeg ikke å følge med i det aktivitets nivået. 

Helgen har vert fantastisk flott og vi har storkost oss en hel hau. Mer om det kommer jeg tilbake til senere. Men noe dere alle nokk har ventet på! – Vinneren av giveawayen som jeg hadde i samarbeid med MY_HOME_AND_INTERIOR på Instagram. Dagene har fløyet forbi meg, og tiden har ikke strukket til. Så beklager så mye for at kåringen av vinneren har dratt litt ut, men bedre sent enn aldri! Nå er heldigvis vinneren trukket og kontaktet. For å trekke vinneren telte jeg opp alle som deltok, fikk damen til pappa til og velge mellom et tall mellom 1-10, ettersom jeg telte opp alle som deltok på bloggen, instagram og FB siden til bloggen. 

Den heldige vinneren av den flotte rammen ble:

SINE L. HAMAR!
– Gratulerer så mye, og håper du får stor glede av rammen. 

Til dere andre, vil jeg takke så mye for at dere alle deltok. Det var veldig kjekt å ha en Giveaway som denne, og som dere hadde mulighet til å delta på hele 3 plasser. Håper dere alle får en flott dag videre, og husk at MY_HOME_AND_INTERIOR Legger daglig ut flotte og inspirerende bilder på Instagram. Klikk dere inn og få med dere de flotte bildene! Det er en instagram profil som virkelig er verdt å få med seg. 

Instagram @MY_HOME_AND_INTERIOR
 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top