// GIVEAWAY // NIVEA – Q10 MakeMeSmile

// SPONSET PRODUKTER // 


Vil du se hele to år yngre ut? Hemmeligheten finner du her, og jeg skal love deg en ting! Det er temmelig enkelt å utføre hemmeligheten. 

For kort tid siden ble jeg introdusert for NIVEA sin nye “Q10 grunner til å smile”- Kampanje. Det var en kampanje som vekket min oppmerksomhet, og ikke noe jeg kunne takke nei til. Jeg ble derfor på kort tid helt forelsket og totalt solgt, for de som ventet meg i posten. Det tok kort tid før jeg fikk en spennende pakke i posten med hele 4 produkter ifra NIVEA ang deres nye kampanje som de nå har lansert. Produktene heter Q10 plus. Jeg kunne nesten ikke vente med å få starte å få teste disse produktene, slik at jeg kunne få presentere de for dere lesere, hvis de holdt til mine forventninger og ønsker. Som dere sikkert skjønner allerede, produktene holdt virkelig til mine forventninger! Jeg vil derfor la dere flotte lesere også få oppdage NIVEA sine Q10plus produkter og den nye lanseringen av  NIVEA Q10 “Q10 grunner til å smile”- kampanjen. OPS! Ikke nokk med det, men det venter en spennende glede i slutten av innlegget! 

Det er ikke til å kunne legge skul på at jeg har ikke den letteste huden! Jeg har en hud som har bydd på sine utfordringer over lengre tid, med uren hud, kviser, røde prikker, osv. Derfor har det nå godt så langt at jeg faktisk må få hjelp av lege til å få bort dette. Men når jeg har en slik hud er det en ting som er viktig, nemlig gode kremer som gir fuktighet til huden min. Samtidig er det heller ikke til å legge skul på at jeg allerede er 24 år, og tiden flyr avsted. Ergo, jeg er snart halvveis til 50 (Ja, det skremmer meg virkelig!). Jeg har en hverdag der jeg er alene mamma, og dagene er så til de grader ikke like. Noen perioder blir det mindre søvn og lange dager, noe som virkelig tar på for huden og ansiktet mitt, og som andre faktisk kan legge merke til. Jeg er allerede 24 år, men jeg ønsker å bevare huden min, og ansiktet mitt. Jeg ønsker ikke å se eldre ut enn hva jeg må. Da jeg ble introdusert for NIVEA sin lansering av “Q10 grunner til å smile”- kampanje kunne jeg ikke la denne muligheten gå ut i løse luften. Produktene virket spennende og virkelig noe jeg ønsket å prøve ut på huden min, i håp om at den skulle bli bedere, samt også ble jeg positivt overrasket over den nye kampanjen. 

Hemmeligheten bak et yngre utseende er ganske enkelt å smile! 

Penger er en stor utfordring for mange, og det meste handler om penger. Det er et kjent fenomen at de fleste sier “du får hva du betaler for”, men hva om du ikke må betale for å se yngre ut? I lanseringen av “Q10 grunner til å smile”- kampanjen ble det avslørt av studie som er utført av verdens ledende anti-age hudpleiemerke, NIVEA Q10plus, at det faktisk ikke er mer enn noe så enkelt som er smil som skal til for å få deg til å fremstå som to år yngre. Dette er grunnlaget for at NIVEA nå har lansert “Q10 grunner til å smile”, der alle dere kan dele det som får nemlig deg som nå sitter å leser til å smile, med å bruke hashtaggen “MakeMeSmile”. 

Mange tenker nokk “hvordan kan bare noe så lite som et smil, få meg til å se to år yngre ut?”, samt også at noen av dere kanskje ikke helt vil tro på det dere nå leser. Hvis du går å stiller deg i speilen, først ikke smiler eller noe, og deretter smiler, vil du se at det utgjør noe med helheten av ansiktet ditt. I studien som jeg nevnte ovenfor, ble hele 2000 mennesker bedd om å anslå alderen til hele tov kvinner som var fotografert i tre ulike sinnstilstander- glad, nøytral og trist. Det ble ut ifra dette funnet ut at humøret til en person har en betydelig effekt på inntrykket av alder. Tenk det, humøret ditt har såpass mye å si, av en helhet på deg selv! 

Har dere egentlig tenkt over fordelene som er ved et smil? Det hadde ikke jeg på den måten som jeg gjorde etter jeg ble introdusert for denne kampanjen. Det å smile er i seg selv mye mer positivt enn å ikke smile, samt også om enn både har smil og latter. Det utstråler positivitet, noe som igjen kan smitte over på andre. Positivitet gir enn jo positivitet både til seg selv og andre. Ved å smile er jo som sakt dokumentert at det får deg selv til å se yngre ut, som igjen er en positiv fordel for alle. Det å være rundt en glad person gir enn så mye mer, enn å være rundt en person som ikke er glad. Det sier seg egentlig selv, men samtidig er vi alle mennesker og har følelser som juster hvordan dagen til hver enkelt er. Men uansett om du har en crapy dag, så kan det å hente frem smilet forandre dagen til det positive! Har du tenkt på det? Samtidig som du vil tiltrekke deg mer positivitet. Glade mennesker opplever jo faktisk en rekke med fordeler, som er alt ifra høyere forventet levealder til mer suksess i livet. Et smil og glade mennesker er i seg selv mer populære blant andre, ettersom de er mer sosiale og selvsikre, samt også generøse, dette fordi den positive utstrålingen har en så stor innvirkning på helheten og livet som vi alle lever. Det å hente frem et smil og forandre hverdagen og livet sitt, er aldri noe som er for sent! For er smil er et tegn på lykke, for uansett om du sitter med tårevåte øyner og er trist, men klarer å hente ferm et smil, vil jo det i seg selv tyde på at du prøver å finne en lykkelig vending i den grå fulle situasjonen som er til tider kan stå oppi. 

Det er så mye mer enn bare det jeg har nevnt nå som et smil kan gjøre med en person. Bare et smil kan og vil også redusere stress, frigjøre endorfiner og føre til at enn slapper av. Det kan også få oss alle til å både se og faktisk føle oss mindre slitne og trette, i en hverdag som kanskje noen ganger er hektiske. Jeg merker hvert fall i min hverdag med en 2 åring i hus, at alle de tusener ganger jeg smiler i løpet av en dag pga min datter, gir meg overskudd, energi og masse positivitet. 

Smil men husk også å ta vare på huden! 

Vell gjør et smil utrolig mye med en person å helheten, men samtidig kan ikke et smil forhindre rynker. Vi er alle forskjellige, men de fleste av oss ønsker å unngå å få rynker, så lenge det er mulig. Derfor er det viktig og samtidig huske på å ta vare på huden! Forskerne hos NIVEA var faktisk blant de første til å oppdage en av huden sine egne anti-age ingredienser – coenzyme Q10. Vi blir alle eldre med årene, uansett hvor mye vi enn prøver å jobbe imot det, så er det bare slik. Men det som ikke alle er klar over er at når vi blir eldre, vil den naturlige mengden av Q10 som vi har i huden redusere seg. Det betyr at hudcellene som vi har i huden blir mindre beskyttet, og vil dermed føre til at vi får rynker og slappere hud. Dette resulterer med at om enn tilføyer huden Q10, så vil det derfor kunne gi deg en hjelpende hånd i kampen som vi ofte starter med oss selv for å prøve å slippe rynker og tidlig aldring. Og samtidig er det her disse spennende produktene som jeg har mottatt og testet ut kommer inn. 

Jeg har fått tilsendt hele 4 herlige kremer ifra NIVEA, grunnen for at jeg bruker ordet herlige kremer er fordi jeg selv ble såpass positivt overrasket over dem etter å ha fått testet dem ut. Det første jeg tenkte når jeg så hele 4 kremer, var at det var mye kremer, men når jeg begynte å bruke dem, kunne jeg ikke vert foruten en eneste! Alle kremene gjør hver sine gode ting, og får huden helt fantastisk. 

Kremene jeg mottok var som følge 
– NIVEA Q10 Anti-Wrinkle Serum Pearls
– NIVEA Q10 Anti-Wrinkle Eye Cream 
– NIVEA Q10 Anti-Wrinkle Day Cream 
– NIVEA Q10 Anti-Wrinkle Night Cream 

La meg si nærmere hva jeg synes om disse kremene etter jeg nå har fått testet dem:

– NIVEA Q10 Anti-Wrinkle Serum Pearls
Denne har jeg prøvd å bruke både på dagtid og på kveldstid, men bare en gang til dagen! Jeg fant ut at jeg trivdes best med å bruke den på morgenen før jeg påfører sminke, ettersom jeg føler at den gir en silkemyk hud. Jeg ble virkelig imponert av denne kremen, og resultatet etter jeg hadde tatt den på. Den tørker raskt inn i huden, og jeg går nesten bare å kjenner på huden i ansiktet mitt etter jeg har tatt den på, ettersom huden blir så myk og god. Denne skal påføres på huden før dag eller natt krem! 

– NIVEA Q10 Anti-Wrinkle Eye Cream 
Denne øye kremen er en krem som skal redusere mørke ringer og rynker rundt øynene. Det er en krem bruker om dagen, før jeg påfører sminke. Den gir fuktighet rundt øynene mine, og jeg merker at jeg føler meg mer frisk og opplagt når jeg har tatt på denne øye kremen. Jeg har lagt merke til og føler selv at denne øye kremen bruker litt lengre tid før den trekker inn i huden min rundt øynene. Men i mellomtiden kan jeg jo fikse håret mitt, så det gjør meg ikke noe at den trenger litt tid for å trekke inn. 

– NIVEA Q10 Anti-Wrinkle Day Cream 
Denne dagkremen synes jeg er en luftig og lett dagkrem, som trekker raskt inn i huden. Den inneholder solfaktor 15, noe jeg synes er et godt pluss! Med slik solfaktor i seg, så beskytter den huden både på sommeren og vinteren. Jeg merker hvert fall at jeg lett kan bli solbrent både på sommeren og på vinteren når snøen kommer. Jeg har en sart hud, så jeg synes det er viktig og et godt pluss at den har solfaktor 15 i seg. Det er en dagkrem som tilføyer god fuktighet i huden min, og som jeg synes er god å påføre huden min før jeg legger på sminke. Med den fuktigheten som huden min da får, virker den ikke så tørr en gang når sminken min er tatt på. 

– NIVEA Q10 Anti-Wrinkle Night Cream 
Denne natt kremen synes jeg er en tykkere krem, slik jeg synes nattkremer skal være. Jeg føler at denne trekker raskt inn i huden, samtidig som huden min får tilført god fuktighet igjennom hele natten. Det er en natt krem som passer veldig greit for min del, ettersom jeg har en sensitiv hud. 

Jeg må Ærlig innrømme at alle kremene var helt fantastiske og jeg er super fornøyd så langt med dem. Jeg likte godt lukten på alle kremene. De hadde en frisk men også en mild lukt. Siden jeg egentlig er kresen på lukter, ettersom det er i ansiktet og jeg dermed kjenner lukten såpass mye, ble jeg veldig glad for å kjenne de friske luktene og den rene og gode følelsen som det gir meg når jeg påfører disse kremene. Jeg bruker de fast på morgenen, samt også bruker nattkremen fast om kvelden. Vell er jeg ikke den som har rynker, men så raskt som tiden går er det aldri dumt å være tidlig ute med å begynne å pleie og ta vare på huden min. Den tilføyer så mye og god fuktighet til huden, så jeg ser ikke på disse kremene som noen kremer til en lukket alders gruppe. 

 


GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY – GIVEAWAY 
 


 

 

Ikke nokk med at jeg fikk teste ut disse kremene ifra NIVEA som jeg ble så fornøyd med, så har jeg i samarbeid med NIVEA fått den store gleden av å få dele ut disse 4 herlige kremene til en av dere flotte blogg lesere. Så er dere klar for årets første Giveaway her på bloggen? 

GIVEAWAY 
For å delta på denne giveawayen må dere gjøre følende:

1. Trykke inn på denne linken HER, og gi din stemme på meg (dere ser bildet av meg og min datter, samt også at det står navne mitt og www.xtinemichelle.blogg.no under bildet. og der er det en stemme knapp!) 
2. Følge bloggen på facebook siden HER
3. Legge igjen en kommentar her, der du skriver at du er med og at du har gjort 1 & 2. 

Vinneren trekkes 1.Februar!
 

Jeg vil ønske dere alle masse lykke til, og en flott dag! 
Og husk – SMIL, for det finnes mange grunner for å smile.


 

14 thoughts on “// GIVEAWAY // NIVEA – Q10 MakeMeSmile

  1. Har stemt og liker 👏🏼👏🏼😊
    Jeg ønsker meg dette veldig da jeg har bikket 30 og har to barn på 7 og 10 som hjelper til på rynkene 😂😜 ha en flott kveld. Jeg krysser alt jeg har 🍀🍀🍀🍀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top