SPAR PENGER, LAG DET SELV!

Over lengre tid har jeg hatt et stort ønske om å få pute til spisestolen av Mina Adeline. Jeg har egentlig sett på det helt sidne hun fikk spisestolen sin. Da jeg så prisen som var på putene til spisestolene, mistet jeg hele lysten til å kjøpe det. Jeg følte det kostet en del og samtidig hadde de ikke de fargene som jeg selv ønsket. Jeg har tenkt lenge på at jeg ønsket å prøve å lage spisestol pute selv, så hun kan ha på spisestolen sin. Dette har bare vert ved tanker og planlegging i hode mitt, helt til nå. I går klarte jeg endelig å sette igang. 

Ingen mønster, ingen mal, bare mål og prøving å feiling, var det som ventet meg. Utfordring og nye prosjekter å sy, er noe jeg virkelig liker så dette sy prosjektet var virkelig noe jeg gledet meg til å se resultatet på. Jeg hvet det er flere som har laget slikt selv, så hvorfor ikke prøve. 

Jeg begynte å måle opp, tegne opp tanken på hvordan jeg skulle ha det på eget ark. Deretter målte jeg opp på stoffet og klippet til. Alt i alt ble jeg veldig fornøyd med puten til spisestolen, men småfeil er det selvfølgelig. Mer trening må til og flere puter kommer jeg til å lage, slik at jeg kan ha noe å skifte i når jeg vasker det. 

Penger spart, med å lage det selv. Det var billigere å lage det selv samtidig som jeg fikk den fargen som jeg selv ønsket. 

– HVA SYNES DU OM SPISESTOL PUTEN?
– HAR DU LAGET SPISESTOL PUTE? 

Håper dere alle får en flott dag og en strålende helg. 

 

8 thoughts on “SPAR PENGER, LAG DET SELV!

  1. Julegleder.blogg.no: Tusen takk 😀 Ja jeg håper der kan inspirere andre småbarnsforeldre og at det kan være et godt tips til dem. Slik at de også kan ha muligheten til å få gjøre noe av all barneutstyret billigere 😀

  2. Malin J Frydenlund: Tusen takk 🙂 ja det er helt sant 🙂 så kjekt at du skal lage babynest, har tenkt på det samme bare ikke kommet så langt enda 🙂 Forstår godt du gleder deg til det! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top