DET ER NÅ DET STARTER

* Dette innlegget ble skrevet i går, når jeg skulle legge meg. Men søvnen tok meg før jeg fikk publisert det!*

God kveld alle dere flotte lesere! En sen kvelds oppdatering ble det vist i dag. Men siden det ikke blir sol på noen dager, benyttet vi dagen til å stille opp å hjelpe naboene med å male og pusse litt. Det var utrolig koselig og en fantastisk følese å kjenne på, ved å hjelpe de. Det å hjelpe andre gir en så utrolig god følelse. En kan legge seg med en kjempe god samvitighet og med et smil. Det å vite at enn har kunnet vert til hjelp for noen en dag, er så positivt og flott! Samtidig som det gleder flere enn bare deg selv. 

I dag var det også siste dagen i barnehagen for Mina Adeline. Nå er det 3 uker med ferie og sommerkos, så nå må finværet og varmen venligst være på golaget å komme for fult! Ingenting er som flotte solskins dager med god temperatur. Det å kunne springe rundt ute sammen med Mina Adeline og leke, fikse i hagen å rundt dyrene er så kjekt og noe Mina Adeline også liker utrolig godt. Hun er virkelig en jente som elsker å være ute.

Jeg kjenner jeg er spent på hvordan hun reagerer den første uken med ferie. Plutselig skal hun ikke få gå i barnehagen å leke med alle de herlige barna der, på noen uker. Hun vet hun nå har ferie, men en ting er å få høre det, det blir noe annet når hun merker det mer til uken. Jeg håper hvertfall på å kunne finne på noen kjekke ting i ferien hennes. Jeg har hatt utrolig lyst å reise på en weekend på ferie, men hva det blir til får vi se det litt ann. Nå er det først å fremst familie selskapet som står for tur denne helgen.

Mina Adeline virker super klar for familieselskapet, for ved middags bordet i dag gikk det i bursdags sang og kronen måtte også på hode ijen. Her er det tydligvis en liten prinsesse som vil ha bursdag flere dager på rad. Det viser hvertfall at feiringen på dagen hennes ble en suksess for hun! Så nå håper jeg familieselskapet kan bli en like så god suksess så selskapet vi hadde på bursdags dagen hennes. Men med den flotte og herlige familien min, så jeg er så heldig å har, kan det bare bli en stor sukse. Jeg føler meg så heldig som har en så stor og flott familie!

I morgen blir det bursdags tilberedelser igjen. Kaken er heldigvis bakt, men dekurasjon og to glasurer står for tur ved å lage. Helgen har også allerede kommet, så rutinen må også gjennomføres, som er helgvask av huset. Flere ting skal gjøres og fikses før alt er klart til selskal nr 2, nå i helgen. Men jeg gleder meg til alt er klart og jeg kan senke skuldrene og bare nyte feiringen for min vakre datter som nå er 2 år.


 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top