THE POWER OF LADIES NIGHT

// REKLAME //

Hjemmekjære meg måtte endelig klare å dra meg ut av huset! Ja tenk det, jeg hadde en kveld ute av husets 4 vegger. Jeg som elsker å sitte hjemme og kose meg sammen med min datter. Det er vell når det er slik at jeg virkelig har godt av å komme meg ut litt blant andre mennesker, og sannelig gjorde det godt også. Det var faktisk et spennende arrangemang jeg kom over for kort tid siden. Linetts hudpleie som holder til i Kvinesdal skulle ha en hel spekket aften med Ladies night for alle. (som dere har lest litt om tidligere her og som jeg i sammarbeid med har en giveaway/konkurranse som pågår nå på bloggen! HUSK Å DELTA). Det var et arrangemang som passet for alle jenter/damer eller hva jeg skal kalle oss i forskjellige alders grupper. Det var en kveld som jeg bare måtte delta på! 

Jeg og en venninne av meg meldte oss på denne spennende kvelden, og i går var dagen kommet. Det var en kveld der Linetts hudpleie virkelig leverte det de lovet oss. Jeg selv er strålende fornøyd med kvelden i går. Det var et nytt sminke merke som de skulle starte å selge ved navn FRØYA Cosmetics, og de hadde fått besøk av en profesjonell makeup artist som var der og viste oss en dag luk og en kvelds luk. Det var to flotte og enkle eksempler som vi som er uten all den erfaringen også kunne få til. Det var ikke slik at de eksemplene som ble vist ble i en for høy grad for oss andre til å føle at vi også kunne få til. Når hun damen var ferdig og vise frem og gi oss alle tips til hvordan hun utførte dette og hvordan hun valgte å legge på sminken, steg for steg, fikk vi alle muligheten og gå ferm og få hjelp som vi selv ønsket. Der fikk vi tips og veiledning til hvilken sminke som passet for hver enkel av de produktene vi selv hadde fått et ekstra øye til. Jeg tror nesten jeg kan påstå av over halvparten egentlig ønsket å få med seg hjem alle sminke produktene, men at lommeboken meldte pass for å realisere det. 



Selv syntes jeg at det var vanskelig og velge ut bare litt av alt, men jeg ente opp med å prøve å fokusere på det jeg følte et større behov for enn hvor lysten og ønske var. Jeg viste med meg selv at jeg trengte å oppgradere øyenbryn sminken min, samt også få noe mørkere å legge ved kinnbenene mine, osv. Så disse ble produkter jeg valgte på første plass i kampen mot ønske og fornuften. Men ikke nokk med det, jeg klarte ikke å stoppe der. Jeg har fått en stor kjærlighet for lepestift, og måtte selvfølgelig oppgradere de også litt. Derfor fikk jeg kjøpt med meg en nydelig rosa lepestift. En ny type rosafarge enn hva jeg har pleid å bruke, men fy fillen så fin den ble på. Jeg ble rett å slett overrasket når jeg fikk prøvd den på hjemme. Ja det ble en klar ny favuritt. Jeg har flere produkter ifra FRØYA sin sminke koluksjon som jeg ønsker å oppgradere i sminke vesken min. Jeg må bare også godsnakke litt med korte mitt, før dette kan realiseres. Men et produkt som snart bare må hjem, er det lyse puddere som enn tilføyer rundt i ansiktet på de plassene som enn ønsker å fremheve. Jeg merker godt her jeg sitter at å prøve å forklare med riktige ord er litt vanskelig, ettersom jeg har klart meg i alle år med mine egne forklaringer å ord. Men jeg gjør hvert fall et tappert forsøk om å forklare på best mulig måte nå. 

Det er ingen hemmelighet at sminke koster, men jeg ble overrasket over prisene til sminke produktene av FRØYA. Det var overkommelige og rimelige sminkeprodukter, som ikke svir i lommeboken. Enn betaler for kvalitet, men her får en kvalitet til en overkommelig pris. 





Ovenfor ser dere sminke produktene jeg kjøpte, men dere seg også noen andre produkter enn hva jeg har nevnt ovenfor. Dette er fordi Linetts hudpleie hadde laget til goodiebags til alle som handlet. Det var jo virkelig en koselig overraskelse å få med på kjøpet! Det var også herlig drikke til oss alle, frukt og litt snaks som vi kunne sitte og kose oss med. Det var uendelig mange folk, og jeg som ikke er så glad i store folkemengder fikk virkelig satt det på prøve. Men det gikk faktisk overraskende bra! Alle menneskene som var der virket utrolig koselige. Det var flott stemning og samtidig som det var mye folk, kunne enn sitte og slappe av litt også enn å bare bli helt sperret inne nesten. Det skal jo sies at det var større interesse for dette arrangemanget enn hva jeg tror de hadde tatt utgangspunkt i, så de hadde først tenkt å ha det på salongen, men måtte finne større lokal ettersom det var så mange som ønsket å stille opp på dette. 

Jeg håper det ikke er lenge til flere slike kvelder med arrangemang ifra Linetts hudpleie, for dette var første gangen jeg deltok på noe slik. Men det falt virkelig godt i smak. Det var en koselig kveld, med masse god info og tips. Hyggelige mennesker, og samtidig var det godt meg litt forandring. Det var virkelig en jente kveld, som vi alle jenter og damer har godt av å ha i blant. Sminkevesken sier jo aldri nei til en oppgradering av innholdet. 

Både i går når jeg kom hjem og i dag har jeg prøvd ut sminken som jeg kjøpte. Så langt er jeg strålende fornøyd med min nye sminke og min første sminke ifra FRØYA. Jeg har aldri hatt så flotte øyenbryn før, om jeg skal si det selv! Samt også var det så lett og greit å legge på sminken. Det ga raskt resultat, og jeg kunne kombinere med å bruke den brune øyenskyggen både til kinnbena og til øyenskygge. Noe som er helt supert. Jeg har aldri kunnet bruke et sminke produkt til flere ting, så dette var nytt og kjekt synes jeg. Det er nokk ikke nytt for alle, men jeg er ikke den jenta som følger siste skrik og som oppgraderer sminken min så ofte. Jeg bruker ikke så mye penger på meg selv, så det var overraskende kjekt å faktisk bruke litt penger på noe som også falt i smak hos meg. Det var produkter som jeg så langt ønsker å anbefale videre til andre, og som jeg ønsker å få kjøpt flere forskjellige produkter av. Jeg synes det var en sminke som ga raskt og lett resultat enn at jeg måtte stå å hive på samme sminken en hau av ganger for å oppnå det resultatet jeg søker etter når jeg sminker meg til forskjellige anledninger. 



Jeg ønsker også å legge ved at FRØYA sine sminke produkter har solfaktor 15 i seg, noe jeg synes er veldig viktig. Dette for å bevare og samtidig passe på huden når det er sol, på alle årstider. For enn kan faktisk bli solbrent når det er vinter også, noe enn raskt kan glemme bort. Så for meg gir det en god følelse når jeg kan være klar over at jeg påfører sminke i ansiktet mitt som har solfaktor i seg. Desto mer solfaktor den har i seg, synes jeg er bare positivt, så at FRØYA sin sminke har solfaktor 15 i seg, er en veldig positiv ting. For dere som ikke har hørt om FRØYA Cosmetics før, så er det er ny norskutviklet kosmetikkserie. FRØYA er en serie med produkter som er laget av de fremste kosmetologene i norge, som har årevis med erfaringer innen faget. Bedre sakt, de har god kunskap om det de holder på meg! 
 

Håper dere alle får en flott uke, og tl slutt: Lenge leve Ladies night, for dette var tipp topp! 
Denne sminken får dere kjøpt hos blant annet Linetts hudpleie som holder til i Kvinesdal, men de har også egen nettside (HER). 
 


Minner om to flotte giveawayer som pågår på bloggen min nå, samt også Mom & dag blogger awards som vi er så heldige å er nominert til! 

Giveawayene finner dere her
// GIVEAWAY // NIVEA – Q10 MAKEMESMILE 
GIVEAWAY – LINETTS HUDPLEIE OPPFYLLER DINE DRØMMER! 

Vil du gi oss din verdifulle stemme? 
Klikk her –> http://www.saleduck.no/awards/mom-dad
 


 

 

2 thoughts on “THE POWER OF LADIES NIGHT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top