Fullt hode med tomme ord

Et tomt ark, uten noe ord har det nå vert i flere dagen. Jeg har hatt veldig lyst til å skrive, men noe har bare sakt stopp inni meg. Når kvelden har kommet har jeg vert sliten og tanker har meldt sin annkomst i hode mitt. Tanker jeg ønsker å få ut og tanker som bare blir sperret inni hode mitt, ikke finner jeg alltid ord for å forklare tankene men en ting er hvertfall sikkert, det er at de er der. Heldivis har de bare vert der når kvelden kommer å kroppen er litt sliten. Alle har sine tanker om alt, men ikke alt er like enkelt og finne ord på.

Den siste tiden har vert fult med masse som har skjedd, mye inntrykk og forandringer og ikke minst har meg og min datter fått et mer sosialt liv etter vi flyttet. Dagene er fult med masse morsomme og kjekke ting. Vi har begynt med oppussing og mye mer. Jeg har også oppi alt dette enda operasjons såret mitt, som endelig nå begynner å komme seg på den rette veien. Derfor har det bare sakt litt stopp for min del de siste dagene når kvelden har kommet.

 

Mye har jeg og skrive om, men det å finne ordene i alt er ikke alltid like lett. Som derfor har ent i at det ikke har blitt noen ord. Håper dere lesere har forståelse for dette og at det ikke er alt som er like lett å finne ord på for å klare å utrykke seg. Når tiden er inne for at jeg klarer å finne ordene for å få ut det som til tider opptatt mitt hode når kvelden kommer, så kommer ordene til å bli skrevet ned. Men nå har det sakt stopp i hode mitt, tanker er det litt av men ord for å forklare og utrykke seg er det ingen av. En vanskelig og dårlig kombinasjon, men noe som skjer alle og en hver.

 

Det har vert en koselig uke som vi har hatt, og vell har vi funnet på mye kjekt. Vi har blant annet fortsatt oppussingen, kjøpt plater til å plate opp i stallen, fått to super nydelige kaniner, hatt besøk, vert på besøk, osv. Ja det har somsakt vert en utrolig kjekk uke, og vi har tilbringet store deler av dagene ute i det nydelige været og den enorme varmen.

I dag er det en ny dag som har stått for tur og det har vert en spennende dag for min del. Jeg kom nemlig i avisen igjen. Det har blitt skrevet en reportasje om meg og bloggen min, som er i Avisen Agder i dag (Fredag). Det var utrolig kjekt å se resultatet og lese den. Synes resultatet ble kjempe bra og hun som har skrevet reportasjen var kjempe flink! For dere som ikke har Avisen Agder i det området der dere bor, kan kjøpe hele avisen på nett om dere ønsker.

 

Håper dere alle får en flott dag og en strålende helg.

 

Ønsker også til slutt og beklage for lite oppdateringer de siste dagene, men ikke alle dagene kan være like lette å få hode til å være med for å klare å finne de rette ordene når hode lever litt i sin egen verden.

 

 

2 thoughts on “Fullt hode med tomme ord

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top