EN GANG MÅ VÆRE DEN FØRSTE FOR ALT!

Drite seg ut, ja det er noe jeg er flink til.. Ikke at det på noen måter er bevist, men det bare blir slik. Jeg klarer ofte å domme meg ut på den ene eller den andre måten, uansett situasjon. Til å med i de situasjonene enn bare absolutt ikke skal drite seg ut i, så ender det ofte opp med en stk flau Xtine Michelle. 

For en uke siden, opplevde jeg noe som var min første gang. Jeg er ikke en jente som har en lang kø med gutter som står der, og bare dør etter å få halt meg inn.. Det skal vell egentlig sies at jeg er litt glad for det også. Ikke har jeg tid til slikt tull, og ikke høres det kjekt ut å ha det slikt. Jeg er mer den personen som først har funnet den gutten jeg ønsker å ha, så er det bare han. Det er ingen andre, og jeg bryr meg ingenting om andre gutter da. Hvorfor skal jeg egentlig det? Det hadde jo hvert fall blitt snålt om andre gutter vekket min oppmerksomhet når jeg hadde en jeg virkelig brydde meg om. Men ferdig med den saken, det var ikke det som var temaet og poenget med dette innlegget. Det som faktisk er temaet er det jeg opplevde som min første gang! 

Som sakt, sist fredag. Starten på sist helg, var helt fantastisk. Jeg ble totalt overrasket, men ente opp med å klare å drite meg totalt ut. Jeg tror ikke jeg gjorde hele situasjonen så utrolig koselig ved den starten det hele fikk. Det å stå på døren til noen å oppleve det som skjedde, er ingen drømme situasjon å klare å utføre. Jeg stokk og ble veldig flau, men ente opp med en stor glede som tok over for hele flauheten som var inni meg. Det var en stor glede som bare fylte seg opp, og ja.. Det var kjempe koselig!

Dere lurer nokk på nå hva jeg egentlig opplevde, hva som egentlig skjedde, osv.. Men i filmen under får dere svare på deres undrende spørsmål. 
 

Jeg er definitivt ikke den eneste som er flink til å klare å drite meg ut i slike situasjoner som angår andre mennesker. Så det hadde vert veldig kjekt å fått høre deres morsomme historier om hva dere har klart å drite dere ut med? 
Så fyr løs, og legg igjen kommentar med din morsomme historie! 🙂

 


Jeg ønsker også å opplyse om at nominasjonen til årets vixen blog awards er igang. Jeg hadde blitt kjempe glad om dere flotte lesere hadde ønsket å ta dere noen få minutter, og nominert bloggen min! Dere må selvfølgelig se hvilken tittel dere føler passer best til min blogg, men selv føler jeg at disse passer: Årets livsstilblogg, årets gullpenn, årets blogger, eller den store æren av å bli nominert til folkets favuritt. Uansett hvilken kategori som dere føler passer best, blir jeg evig takknemlig!

For å nominere meg kan dere klikk her! 

4 thoughts on “EN GANG MÅ VÆRE DEN FØRSTE FOR ALT!

  1. Kjempe fin blogg!<3 Ta gjerne turen innom min blogg også<3 Ha en super fin dag:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top