OPERASJON – SØKER IKKE ETTER DET PERFEKTE

Det å velge å ta operasjoner kan for mange virke som enn er ute etter å få den “perfekte” kroppen. Jeg skrev om dette i det tidligere blogginnlegget, og ønsker en gang for alle og få satt ord på akkurat dette. Det har ikke vert snakk som jeg har hørt ved mine ører nå etter denne operasjonen ang det, men jeg vet det har vert spekulasjoner rundt det tidligere. Jeg synes det har vert trist å se andre jenter som hele tiden søker etter å ha den “perfekte” kroppen, for det er direkte farlig å søke etter noe som har med ordet perfekt å gjøre. Enn kan selvfølgelig føle at en dag har vert perfekt, men det blir på en helt annen måte. Når det kommer til å bruke ordet “perfekt” i sammenheng med kropps fokuset, er det som jeg synes mennesker bør vokte seg vell for!

Jeg har som tidligere nevnt og som også blir nevnt i filmen her, jeg har valgt å ta disse operasjonene fordi jeg ønsker å føle meg vell med meg selv. Jeg ønsker bare å få føle meg komfortabel med min egen kropp. Jeg vil ikke på noen måter være perfekt, og jeg søker ikke etter å være det heller. Fordi jeg vil bare få være meg selv, jeg vil bare få bli akseptert for å være meg selv. Jeg ønsker at det å være seg selv kan være godt nokk for andre rundt. Fordi det er de som er viktig! At andre skal i det hele tatt bruke tid på å dømme noen, er direkte vas av tid. Det er tid som ikke fører til noe positivt. 

Så min oppfordring til alle dere der ute, vær dere selv! Vær fornøyd med deg selv, og for den du er. Alle er unike på hver sin måte. Er det noe du ikke er fornøyd med, så gjør noe med det for din egen del. Aldri prøv å forandre på noe for at andre skal like deg bedre, fordi det kommer aldri til å skape den lykken som du selv innerst inne ønsker. Den ekte lykken og gleden kommer når du selv klarer å trives med deg selv, i ditt eget selskap og samtidig klarer å akseptere deg selv for den du er! Samtidig er det også da det kommer en vakker utstråling av styrke og selvtillit, som gjør noe med deg selv. Det fører til positivitet, som der igjen styrker deg selv.

// Filmen ble laget tidligere i ettermiddag, men siden dagen har vert preget med mye smerter har jeg ikke fått lagt den ut før nå. // 
 

 


Jeg ønsker også å opplyse om at nominasjonen til årets vixen blog awards er igang. Jeg hadde blitt kjempe glad om dere flotte lesere hadde ønsket å ta dere noen få minutter, og nominert bloggen min! Dere må selvfølgelig se hvilken tittel dere føler passer best til min blogg, men selv føler jeg at disse passer: Årets livsstilblogg, årets gullpenn, årets blogger, eller den store æren av å bli nominert til folkets favuritt. Uansett hvilken kategori som dere føler passer best, blir jeg evig takknemlig!

For å nominere meg kan dere klikk her! 

2 thoughts on “OPERASJON – SØKER IKKE ETTER DET PERFEKTE

  1. Mange takk for et flott innlegg og video! Du setter fokus på det som er viktig her, å det er at DU skal ha det bra med deg selv, å at du gjør og har gjort det du har gjort for din egen del!
    Fortsatt god bedring å lykke til videre, gleder meg å følge reisen din! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top