THE INCREDIBLE FACE MASK

// SPONSET INNLEGG //

Alle ønsker som oftes en vakker og flott hud, men dessverre er det mange som har uren hud. Mange sliter med kviser, sorte prikker, osv. Noen prøver å dekke over dette med sminke, men samtidig kan enn ikke klare å gjøre huden sin ren og flott så lenge enn bare dynker den med sminke. Det å faktisk klare å rense huden, ta vare på den, slik som enn tar vare på resten av kroppen sin, har utrolig mye å si. 

Nå for en liten stund siden fikk jeg en spennende sponset pakke i posten, ifra maybeauty.no . Jeg var så heldig og fikk tilsendt den populære The Incredible Face Mask. Jeg fikk hele 5 pakker med The Incredible Face Mask og kost til å påføre ansikts masken med. Jeg hadde aldri prøvd den før, men jeg var veldig spent på å teste den ut. Jeg hadde hørt endel om den, sett andre bruke den osv. Jeg hadde også hørt at det kunne være litt vondt/ubehagelig og rive av masken, og var derfor litt pinglete den første gangen jeg påførte masken. Jeg turte ikke påføre den i hele ansiktet, og testet derfor først bare ved å ha den på nesen og haken min. Da jeg hadde hatt den på i 30-45 min, var tiden inne for at jeg skulle rive den av. Jeg mante meg opp og så for meg at dette kom til å bli helt grusomt å rive av, men jeg ble virkelig overrasket! Det var ikke vondt eller ubehagelig i det hele tatt å rive den svarte masken av. Det var faktisk deilig å kjenne hvordan huden ble ren. 

Jeg ventet derfor noen dager etter første gangen da jeg prøvde den, før jeg påførte den herlige face mask i hele ansiktet. Jeg var utrolig spent på å kjenne hvordan det vill føles og om det kom til å være ubehagelig å rive den av når det plutselig var i hele ansiktet. Jeg brukte en pakke på hele ansiktet mitt. Jeg påførte et litt tykt lag, ettersom jeg har hørt at det da skal være litt lettere og bedre å rive den av. Kosten brukte jeg for å påføre masken og en ting må jeg bare få si med en gang, den kosten som de har er bare helt fantastisk! Den er så herlig og bruke når jeg påfører masken og det er en myk og fantastisk kost. Når jeg påførteThe Incredible Face Mask, følte jeg med en gang en forfriskning, det var herlig å få på masken i hele ansiktet. Selvfølgelig så jeg nokk en liten smule rar ut, men hva gjør enn vell ikke for huden sin? 


Etter kort tid begynte ansikts masken å tørke, men den skal være på i 30-45 min før enn skal rive den av. Da tiden hadde godt og hele The Incredible Face Mask hadde stivnet, var det ikke lett å smile eller noe. Så ikke påfør The Incredible Face Mask rett før du har tenkt til å spise, for det kommer ikke til å la seg gjøre så lett! Da jeg skulle ta av ansikts masken, var det ikke vondt eller ubehagelig, det var nokk en gang veldig forfriskende og god følelse av å kjenne hvordan huden ble myk og forfrisket. Jeg fikk en herlig følelse etter å hatt på denne masken, samt også kunne jeg både se og føle at huden min var mye rene enn før. 

Jeg lagte en film av den fantastiske Face Mask, slik at dere kan få se og høre mine meninger om dette. Filmen ble laget før operasjonen som jeg hadde på mandag, men har ikke hatt anledning til å fått gjort ferdig dette innlegget før nå. Men jeg håper dere liker filmen! 
 

The Incredible Face Mask er produkt ifra Maybeauty.no, som også har flere spennende produkter! The Incredible Face Mask har blitt et populært produkt, ettersom det gir gode resultater, noe som jeg virkelig kan skrive under på! Det er en maske som forebygger acne, fjerner hudormer, heiser bort død hud og urenheter ifra huden din og som gir en veldig rent og strålende vakker hud. Siden The Incredible Face Mask løfter bort døde hudceller og andre urensligheter som setter seg fast til huden, så får mann en jevnere og mer langvarig brunfarge, når enn bruker denne herlige ansiktsmasken før enn soler seg. 

Sommeren er jo så å si over nå, men flere benytter seg jo av solarium og andre reiser på ferie til syden og tilbringer mye tid i solen. Så da er det virkelig herlig og kunne benytte seg av en kjempe god ansiktsmaske som også samtidig fjerner slike urensligheter i huden, og som gir enn jevnere og mer langvarig brunfarge. De fleste ønsker jo en jevn og flott brunfarge, og det er jo alltid kjedelig når den forsvinner raskt. Jeg har selv ikke testet den enda ved å ta solarium, så jeg vet ikke hvordan den er ang det og kan ikke enda testen den ut med det heller. Grunnlaget for det er at jeg ikke kan ta solarium og være i solen enda etter operasjonen min. Men når jeg kan være i solen igjen, skal jeg virkelig prøve den ut i den forbindelse også. 

Frem til nå er jeg super fornøyd. Det er en fantastisk ansiktsmaske som gir kjempe gode resultater på kort tid. Det er en maske som enn må bruke over flere ganger, men samtidig ser enn raskt resultat og kjenner hvor god og ren huden blir. Den gir en forfriskende og herlig følelse, og huden blir virkelig vakker! Etter bare første gang med denne Incredible Face Mask, kunne jeg se hvordan den hadde fjerner urensligheter ifra huden min. Nå har jeg brukt den flere ganger, og for hver gang ser jeg hvor mye dritt som skuler seg i huden min, og som heldigvis denne fantastiske Face mask fjerner. Det er virkelig en maske som jeg anbefaler til andre! Jeg er strålende fornøyd med den og endelig har jeg fått oppdaget et produkt som kan få bort med alle hudormene som jeg har. Det har vert en stor plage for meg over lengre tid, så jeg er virkelig lettet og kjempe glad for at jeg endelig har fått et herlig produkt som fjerner det for meg. 

Maybeauty.no har vert så snille og lar meg få gi dere flotte lesere 30% rabatt på denne flotte og helt fantastiske,  The Incredible Face Mask!

KLIKK HER FOR Å FÅ HELE 30% PÅ THE INDREDIBLE FACE MASK!

Håper dere flotte lesere får en strålende dag videre, og at dere klikker dere inn å ser på de flotte og spennende produktene til Maybeauty.no. Jeg håper også dere vil benytte dere av den flotte rabatt koden som dere også har fått, for det er virkelig enn ansiktsmaske som anbefales på det sterkeste! 

 

 


Jeg ønsker også å opplyse om at nominasjonen til årets vixen blog awards er igang. Jeg hadde blitt kjempe glad om dere flotte lesere hadde ønsket å ta dere noen få minutter, og nominert bloggen min! Dere må selvfølgelig se hvilken tittel dere føler passer best til min blogg, men selv føler jeg at disse passer: Årets livsstilblogg, årets gullpenn, årets blogger, eller den store æren av å bli nominert til folkets favuritt. Uansett hvilken kategori som dere føler passer best, blir jeg evig takknemlig!

FOR Å NOMINERE MEG KAN DERE KLIKKE HER! 
 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top