Konkurranse – Vinn gavekort på Jollyroom.no

Jeg har vert så heldig og få ha en konkurranse her på bloggen min, i sammarbeid med Jollyroom.no. Der en av dere fantastiske lesere kan vinne et gavekort på 300 kr i nettbutikken deres 🙂 Jollyroom har et stort og flott utvalg av alt du trenger til barnet ditt. Ikke nokk med det så har de også klær og produktert til mødre og til gravide. Utvalget er somsakt utrolig stort og de har farger etter hver sine ønsker, synes jeg. 


For å være med i konkurransen må dere gjøre følgende:
– Lik facebook siden til jollyroom.no (HER) & min Facebook side (HER
– Del dette innlegget på deres facebook side, så flere får muligheten til å være med i konkurransen (Offentlig så jeg kan se at dere har delt det).
  OPS! Har dere ikke facebook så kan dere ta printscreen av blogginnlegget og legge det ut på instagram med hashtag #xtinemichelle #jollyroomkonkuranse @cmbn
– Når dette eg gjort skriver dere en kommentar her, der du skriver at du har gjort det og hvorfor akuratt du ønsker å vinne denne konkurransen. 

 Husk å legg ved e-mail og navn når du kommenterer så jeg kan få kontakt med deg, dersom du er vinneren!

 Her får dere en liten smakebit på det store utvalget som jollyroom.no har 🙂




Her er litt av min ønskeliste fra Jollyroom.no nå:


Vinneren blir trukket lørdag (neste helg) i eget innlegg.
Lykke til alle sammen! 🙂


//Konkurransen er i sammarbeid med Jollyroom.no//

 

22 thoughts on “Konkurranse – Vinn gavekort på Jollyroom.no

  1. Jeg har ikke instagram /Facebook kan jeg være med fordeom?
    Jeg har lyst å vinne fordi jeg skal flytte nå

  2. Har gjort alt:)
    Prinsen min skulle hatt noen nye leker, så derfor hadde det vært fint med et gavekort!:)

  3. Gjort alt sammen 😀
    Ønsker å vinne da lillesøster ventes i mai, og vi har en haug med innkjøp som gjennstår. Og da hadde jo dette gavekortet vert helt perfekt for oss. Krysser fingrene for litt flaks 😀

  4. Åh det hadde vært noe !:) har lenge siklet på kork tavlen fra sne design som jollyroom selger !! Har virkelig lyst på at den skal sette et super fint preg på rommet til Herman som straks er ferdig pusset opp!:) derfor vil jeg vinne 🙂 delt på Facebook 😊
    Smil fra oss 🙂

  5. For en flott konkurranse, og akkurat det som ville vært perfekt for oss akkurat nå! 😀
    Jeg ønsker å vinne så jeg kan få kjøpt en hoppehuske til dattra mi som vi har ønsket oss lenge nå! Hun er nå endelig stor nok til å bruke en sånn, så nå må vi bare fått kjøpt det, og Jollyroom har en vi ønsker oss i lilla 😀 Lille godjenta mi som elsker å bruke beina sine hadde virkelig kost seg i en sånn en, og hun fortjener bare det beste <3 😀
    Jeg liker begge på facebook, har delt dette innlegget både på facebook og instagram, så nå krysser vi alt vi kan for at vi kanskje vinner et gavekort så vi endelig kan får en etterlengtet hoppehuske her i huset 😀

  6. Jeg har likt og delt, alt :)!
    Grunnen til at jeg vil vinne, er rett og slett fordi vi har ikke så god råd. Vi er en familie på 4, og lever på en inntekt. Dette fører også med at barna har mindre enn vi ønsker, så hadde derfor vært fint og endelig kunne gi dem noe. I tillegg vokser de så fort, spesielt minstemann, å da trenger han nye klær ganske ofte. Så hadde vært helt fantastisk og vunnet, og kunne gitt barna det de fortjener, til en forandring 🙂 !
    Ha en fin kveld 🙂

  7. Jeg håper å vinne dette gavekortet fordi vi ønsker oss veldig en gåstol på jollyroom! 😀 prinsessa mi er akkurat stor nok for en gåstol nå, så burde få kjøpt meg en snart 🙂 *tvi tvi alle sammen*
    [email protected]

  8. Malene: Desverre så går denne konkurransen ut på at du må ha en av delene for å kunne være med i den. Men om du hadde laget deg instagram eller facebook og lagt med mail så kunne du selvfølgelig vert med 🙂

  9. Jeg har likt og delt:) jeg ønsker å vinne så jeg lan kjøpe noe fint til min sønn:) jeg har valgt å ikke ha han i barnehage, så nå må vi spinke og spare så mye penger som mulig. Jollyroom har masse fint som jeg har ønsket meg til min nydelige Nikolai❤️:D

  10. Jeg liker begge sidene og har delt på FB 😀
    Jeg vil gjerne vinne fordi vi nå er midt i oppussing og jeg er gravid. Den nye babyen har ingenting av det vi trenger enda, og det er litt trangere økonomisk enn vanlig såklart. Derfor hadde det kommet så utrolig godt med med et gavekort nå! 😀
    <3

  11. Jeg vil vinne siden jeg har en lillesøster på 1år, jente. Og jeg pleier og komme med gaver til henne, hvis jeg får gavekortet, så skal jeg kjøpe ting til henne. i hvertfall bokstaver!
    Har likt fra 2 brukere og delt fra 2 brukere på facebook 🙂

  12. Liker jollyroom og din facebook side . Og delt på facebook 🙂
    Hvorfor akkurat jeg skal vinne er for at jeg har lyst til å gi min datter noe fint, siden økonomien er ganske dårlig og da mener jeg det(ikke alle som sitter med to hus og ikke får solgt det ene huset) så da har jeg ikke kunne kjøpt ting til henne som ikke var nødvendig. Og siden jeg er gravid og så kunne lillesøster i magen også fått seg en liten ting om vi hadde vunnet 🙂

  13. Jeg har likt og delt 🙂
    Jeg ønsker å vinne fordi jeg vil gi noe fint til gutten i magen, han fortjener noe virkelig fint! Jeg har flyttet til et nytt sted og ikke fått jobb, og da er økonomien så som så. Jeg har nettopp flyttet inn i et hus med barnepappaen og det er så mye fint på jollyroom.no som vi vil ha på barnerommet.

  14. Jeg har lyst å vinne dette fordi, om ett par måneder så er det jul å da kan det jo være greit å gi gave til noen jeg er glad i 🙂 Har likt og delt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top