Supersize jollyrace

Variert, opp til 70%, 100 forskellig produkter blir byttet ut med nye 100 forskellige produkter etter 24 timer, et variert race i 5 dager, Jollyrace starter i dag! 

Hvem elsker vell ikke å benytte seg av noen helt utrolige tilbuder og samtidig varierte tilbuder som blir forandret etter 24 timer? Jollyroom setter nå i gang med et nytt Jollyrace som varer i hele 5 dager! Det starter i dag (torsdag 20/2 kl. 15:00) der de legger ut hele 100 utvalgte produkter til en supergod pris! Dette gjelder i 24 timer, før de bytter ut til hele 100 nye produkter. Så her gjelder det å være raskt ute for å få benyttet seg av hver tilbud ettersom de butter ut produktene etter 24 timer. 24 timer kan virke lenge, men tro meg timene går raskt og i tillegg har enn hele 100 produkter å gå igjennom å velge i. Så ikke utsett det, klikk dere inn i dag og finn deres favuritter og få et supert tilbud på det. Det er opp til hele 70 % på dette Jollyrace, Så her kan enn virkelig spare masse penger. Ikke nokk med dette, men i helgen slår de til med hele 300 utvalgte produkter til noen super priser! Dette store utvalget med så mange produkter vil da ligge ute ifra fredag – søndag! Så her gjelder det å være raskt ute og sjekke dette fantastiske race hver dag, så enn har mulighet til å få med seg disse flotte tilbudene. For husk! Hvert race gjelder kun i 24 timer! 


Selv er jeg utrolig spent på det store utvalger som blir lagt ut allerede i dag kl 15:00! Og har satt alarmen på mobilen på så jeg får kommet meg inn å sett på de 100 produktene med en gang race starter. Jeg er selv på utkikk etter en lekegrind og har funnet den perfekte lekegrinden som jeg ønsker å ha til min datter. Det er en hvit BabyDan lekegrind ifra Jollyroom. Den virker helt fantastisk for meg og min datter. Den er 100 x 100 cm som vil si at det er en stor lekegrind, noe jeg ønsker å ha til datteren min så hun har stor plass å bevege seg å leke på. Den har justerbar bunn og passer derfor perfekt for alle alder på barn. Så dette er en lekegrind jeg kan ha til hun ikke trenger lekegrind lengre. Den lekegrinden passer somsakt til alle barn, også små barn. Grunnen for dette er at små barn ligger mye på ryggen i starten av før de begynner å snu seg, og da får de trene nakken når de ser på foreldrene sine som gjør forskellige hverdags ting. Den er også helt perfekt når barnet blir større ettersom den er en perfekt støtte for barna når de skal lære seg å gå. Så jeg har sett meg ut denne lekegrinden og føler den vil bli perfekt for min datter som nå er 7 mnd og har blitt utrolig aktiv på gulvet, som gjør at jeg virkelig føler behov for lekegrind til henne så jeg hvet hun ligger på en trygg plass mens jeg lager mat, vasker klær og gjør hverdags ting i huset. Jeg slipper da å gå å bekymre meg for om hun har kommet seg utforbi matten sin og over på det harde gulvet mens jeg jobber f.eks på kjøkkene (kjøkkene og stua er i et, men ting skjer fort når enn står med ryggen til). Jeg synes også denne lekegrinden er helt super med tanke på at den er litt opp ifra gulvet så jeg slipper å tenke på om morgenen at jeg må fyre før jeg kan legge henne på gulvet, så det ikke er så kalt der. ikke minst så er det lettere og gjøre rent under denne lekegrinden siden den er opp ifra gulvet, noe jeg synes er utrolig greit. Så jeg håper at denne lekegrinden kommer på jollyrace. 

Men somsakt, husk og være raskt ute på dette fantastiske jollyrace ettersom et race kun varer i 24 timer med de utvalgte 100 produktene før de har bytter til nye 100 utvalgte produkter. Dette varer somsakt i 5 dager og minner dere igjen på at i helgen (ferdag – søndag) topper de alt med hele 300 utvalgte produkter. Det er mye penger enn kan spare på dette, ettersom det er opp til hele 70% å finne på dette Jollyrace! Det starter somsakt allerede i dag (Torsdag 20/2) kl. 15:00! Så klikk dere inn HER og ha en gøy tid med å spare penger på et fantastisk Jollyrace! 

Nettside: www.jollyroom.no

Skal dere sjekke ut Jollyrace?
Er dere spent på det store utvalget av produkter som kommer ut?


 
 //Dette innlegget er skrevet i sammarbeid med Jollyroom.no// 

2 thoughts on “Supersize jollyrace

  1. Linn Merete: Grunnen for at jeg skal ha lekegrind til hun nå, er fordi jeg føler et behov for det nå som hun har blitt så aktiv på gulvet. Jeg har ikke følt behov for å ha det til henne tidligere 🙂 Men synes det er veldig greit å kunne ha hun en sikker plass så jeg kan bevege meg rundt og ikke måtte ha øynene mot henne hele tiden for å følge med på hvor på gulvet hun ligger til enn hver tid 🙂

    Ja barn er jo veldig forskellige etter hva de vil å ikke vil å når en føler behov for en lekegrind å ikke føler behovet for det lengre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top