BLOGGTESTER – PAKKE – SPENNING – GLEDE

// REKLAME – BLOGGTESTER //

Det er med en stor glede og egentlig en ære (vil nå jeg si), og få dele dette med dere! For kort tid siden ble jeg plukket ut til å få være bloggtester av en flott og råtøff Mini Speeders Gåbil Taxi Speedster Gul ifra Jollyroom.no. Da jeg fikk beskjed om at vi (meg og min datter) var blitt plukket ut til å få teste ut denne kule Mini Speeders Taxi Gåbilen, ble jeg super glad. Det betydde utrolig mye for meg at vi fikk denne flotte og store muligheten til å få gjøre det. 

De tøffe gåbilene er noe jeg har lagt merke til og virkelig ønsker sterkt å ha til min datter, men siden jeg er alene mamma er det begrensninger med når enn har mulighet til å kunne kjøpe alt enn ønsker til sitt barn. Noe som jeg tror gjør at min datter, Mina Adeline setter uendelig stor pris på alt ifra små til større ting og produkter. Hun er en liten jente, men hun viser en enorm stor glede for alt. Noe som virkelig gleder meg igjen.

Vi ventet i spenning på denne pakken ifra Jollyroom, og dagene kunne nesten ikke gå fort nokk! Jeg skal ikke legge skul på at jeg blir veldig utolmodig og har ikke tolmodighet i det hele tatt når det er en spennende pakke som vi venter på skal annkomme postkassen våres/ postkontoret. Noe jeg virkelig vil påpeke og gi jollyroom stor skrøyt for og samtidig et stort pluss! De har rask sending, og med den utomodigheten min, er det fantstisk når noen faktisk kan ha rask sending av produkter. 

Da vi fikk hjem denne store og spennende pakken, kom det er stort gledes hyl ifra min datter! Ikke nokk med det, men hun hoppet rundt på gulvet av glede, og masse adrenalin. Det kan ikke være lett å klare å håndtere så mye adrenalin når enn er så liten, men hun er flink til å klare å håndtere det og får det godt ut med å vise en stor glede med gledes hyl og håpping. Smilet mitt går nesten rundt, når jeg ser henne så glad. Så takk og pris for at jeg har ører på hver side, så smilet mitt har noe å stoppe i. 

Sammen åpnet vi opp den store esken, og sammen dro vi ut en flott og supertøff gul taxi gåbil! Vi var så glade begge to, og vi ble helt forelsket i den med en gang. Den har en så kul stil, at et gammeldags 70-tals preg, samtidig som det er nymoderne preg også på dem, bedre sakt en flott retrostil har den! noe som gjør at en virkelig faller helt for de med en gang. De er blikk fangende og råkule! Noe alle barn hadde fått stor glede av.

Moteringen av bilen gjorde vi like godt sammen, for min datter var helt over bilen med en gang. Hun oppet opp og satte seg på den, med en gang hun hadde fått av posen rundt den. Hjulene, sete og ratte hadde hun ikke tid til å vente på kom på! Hun måtte prøve site den med en gang. Tolmodigheten, har hun virkelig ifra meg for det er totalt utolmodighet i hun også, haha! Etter hun hadde fått prøvesittet den litt fant hun også ut at vi måtte bare få montert den med en gang. Vi sammarbeidet veldig bra, og hun viste meg fort hvor hjulene skulle være, slik at jeg aldri skulle få være itvil om det.

Aldri har det vert så koselig å montere noe før, vi koste oss under hele monteringen av denne flotte gåbilen! Mina Adeline var helt i hudre og hadde godt engasjemang under monteringen. Hun fant frem verktøy og plaserte delene der de skulle være. Men som dere ser på bilde, så handler det ikke om å få de den rette eller den galne veien, bare enn finner den rette plassen de skal være på, så er alt bra! 

Så fort bilen hadde fått på ratt, sete og hjulene var det turbo i barneføttene til Mina Adeline. Hun steg opp på gåbilen, og spradet rundt med en ektre turbo i bena! Gleden var stor og jeg kan trykt si, Mini Speeders Taxi Gåbilen falt 110% i smak her i hus. Den er utrolig lett for hun og klare og bevege seg rundt med, og samtidig kan hun styre frem hjulene på bilen med ratte. Det er veldig nytt for hun å kunne gjøre det, men hun tok det egentlig veldig raskt. Noe mer trening med det trenger hun, men en uendelig stor glede har hun allerede av denne råtøffe og flotte taxi gåbilen. 

Jeg gleder meg til å fortsette å teste ut denne flotte taxi gåbilen, og se den ekte og herlige gleden min datter viser når hun sprader rundt med den. Det er noe som gleder enn hver mamma og se. Men frem til nå, er vi super fornøyd og har bare positive ting og si om taxi gåbilen. Men jeg kommer til å gå enda mer i dybden om våres meninger om den når vi har fått testet den enda mer ut! 
 

Mini Speeders Gåbil Taxi Speedster Gul 

Er en tøff og lekker retro gåbil. Anbefalt alder til denne flotte gåbilen er 1-3 år, men selvfølgelig kan enn kjøpe denne flotte bilen også før barnet er 1 år. For jeg skal erlig si at det er flott pynt også til barnet er gammelt nokk til å klare å bruke gåbilen og få stor glede av den. Den er flott å se på, og er virkelig noe enn legger merke til på en positiv måte. Materialet den er laget av er metall med plastdetaljer. Det er flere typer at Mini Speeders Gåbil, så disse gåbilene passer for alle. Det er vell det jeg vil si en drømme gåbil som de fleste barn burde få gleden av å ha selv, og få sprade rundt og kjøre med. Det får fart på de små søte barnebena og gir barna en stor glede, samt di får brukt kroppen sin og må tenke ettersom de styrer bilen med ratt som de kan forandre retningen de kjører i med framhjulene. 

Denne sjarmerende og flotte gåbilen som vi har vert så heldig å fått er Mini Speeders Gåbil Taxi Speedster Gul. Dere finner denne flotte taxi gåbilen –>HER!
Flere flotte typer av Mini Speeders Gåbil finner dere ved å trykke –>HER!  

Jeg vil også gjøre dere oppmerksom på at det nå er 20% – 42% på disse lekre Mini Speeders Gåbilene!

// Innlegget er skrevet i sammarbeid med Jollyroom.no og produktet er sponset! Innlegget er skrevet med engne meninger og erlige meninger! //
// Jollyroom.no //
// Mini Speeders Gåbiler //

 

6 thoughts on “BLOGGTESTER – PAKKE – SPENNING – GLEDE

  1. Gratulerer med flott testprodukt! Håper dere får beholde den. Jeg testet for Ricoh og fikk ikke beholde, det var stor skuffelse. Så stor at jeg nesten la ned både bloggen og livet.
    Hærlig frøken du har! En fin taxi-sjåfør!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top