GJENBRUKBARE KLEMMEPOSER

// Sponset produkt // 
 

Som dere ser på filmen er det virkelig morsomheter som skjer på kjøkkenet her i hus. M.A elsker å få delta på kjøkkenet med både matlaging, baking, osv. Da vi fikk muligheten til å få teste ut disse spennende og helt geniale gjenbrukbare klemmeposene ifra Squooshi som timogtia.no selger, var det stor jubel her i hus. Dette var et produkt som passet perfekt for oss, både siden vi elsker å få være sammen og bruke tid sammen på kjøkkenet med å lage mat, og siden vi er farlig glad i noe godt å drikke. Så fort disse kom hjem i postkassen våres, hev vi oss rundt og laget smoothie! Det er noe som vi alle her i hus elsker, men som vi er dårlige på å huske på å lage i blant. Det er så lett å bare kjøpe ferdig på butikken når der raskt blir søl og mindre kjekt for M.A og drikke dette ifra en kjedelig kopp. 

Disse flotte gjenbrukbare klemmeposene falt i smak ved første øyekast! Det var vakkert design som vekker M.A sin oppmerksomhet på no time. Hun sprang rundt og var virkelig i farten ved å ønske å få prøve disse. Så heldigvis at jeg hadde kjøpt inn det vi trengte for å lage en smoothie. Tidligere hadde ikke M.A vert med å laget smoothie, så dette var nytt for hun til få delta på, men som dere ser på filmen falt det i smak å få lage det. Små barn sier sannheten akkurat som den er, og jeg tror jeg trenger mer trening i å lage smoothie, for hva hun syntes om min smoothie denne gangen fikk dere bekreftet på filmen. Men det som uansett var kjekt og som hun hele dagen sprang rundt med var disse gjenbrukbare klemmeposene. Hun syntes det var så stas å få ha noe som var hennes oppi disse, og som hun også hadde vert med å laget. Ikke minst var det ekstra stas når det var noe godt å kose seg med i en ukedag. 

Jeg var veldig spent på disse gjenbrukbare klemmeposene ifra Squooshi, ettersom de er gjenbrukbare og siden lukkingen er i bunnen på posene. Jeg var veldig spent på om de virkelig holt til forventningene og som der ser i filmen, gjorde de virkelig det! Jeg var meget imponert og overrasket over at produktet holt så godt til forventningene og ikke skuffet på noen måter. De er lette og gjøre rent, det blir ikke søl når M.A drikker i fra dem (bare når hun tuller å klemmer på dem, for å være litt tullete), de er lette og ha med seg og enn kan fylle dem med både smoothie og babymat. De tar liten plass, og de er morsomme og kjekke for både små og store. Ikke minst de er også gode å drikke ifra, og de er dønn tette både i bunden og i toppen med skru korken. Dette er et produkt som vi har brukt mye etter vi fikk det her i hus, og jeg må også få si at jeg ble meget overrasket over hvor raskt levering det var på dem. Sendingen kom fort i posten, og både produktene og innpakningen var nydelig. Det var håndskrevet på kort som lå ved, som gjorde at enn følte det var pakket og vist at det var brukt tid på det. det var ikke som å få en hvilken som helst pakke som var bare en av mange pakker som en ofte kan føle når enn får en pakke i posten (ettersom bedrifter har mange sendinger som de gjør hver dag), men du følte at det var brukt tid og var gjennomført på en flott måte som jeg personlig ble veldig glad for. Det var kjempe koselig å få teste ut et så flott og strålende bra produkt! 

Jeg vil også legge ved at det var utrolig lett å gjøre dem rene etter bruk. De kan få i oppvaskmaskin og ble helt rene, og en kunne ikke se at dem var brukt en gang etter vask. Det var faktisk overraskende for min del å se dette, for jeg tenkte litt på om noen av de sterke fargene ifra smoothien kunne miss farge posene på noen måte, men det gjorde det ikke. Så disse flotte og helt geniale gjenbrukbare klemmeposene er noe jeg virkelig annbefaler sterkt! 

// Dere finner Squooshi sine gjenbrukbare klemmeposer, som timogtia selger her!  //
 


 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top