MASKE ØNSKER IFRA EN 3-ÅRING

Kjære “mooomma” du som er så flink til å trylle med en til flere pinner som jeg nesten ikke kan telle. Du har fylt opp kle skapet mitt med ønsker, som er laget av kjærlighet og masker. Garn som varmer og ikke klør, motiver som gleder meg hver dag når jeg får dem på meg. Du strikker og hekler både mine store ønsker av bamser, strikker flotte og gode varme gensere med mine favoritt figurer, og du lar meg være med i godteri butikken din (som er på det kjekke soverommet ditt). Jeg føler meg så heldig hver gang jeg får bruke mine tanker og ønsker til å velge, kjenne og plukke frem med mine små hender de fargene som jeg ønsker du skal trylle frem klær og bamser til meg med. Du gleder meg så mye og spenningen er like stor hver gang at jeg nesten hopper av den store spenningen som fyller kroppen min hver dag jeg ser du har noe på pinnene. 

Jeg elsker å få bruke min fantasi og få høre at min fantasi og farger er helt fantastiske. Jeg elsker når vi kan bla i de spennende bøkene dine som indeholder nydelige bamser og flotte klær som jeg kan peke og velge ut selv. Jeg er så heldig som har en “mooomma” som deg, som tryller frem de fine tingene til meg. Nå i vinter har du holt meg varm, med å trylle frem tykke gensere i mine fargevalg. Du har holt både mine små “pæler” varme, mine raske ben som jeg springer rundt å skaper så mye latter og glede med, og min gode mage som har den flotte smile ansiktet på til tider. Til og med har du holt mitt hode varmt og min hals, med å lage vakre luer og halser som varmer og som ingen i barnehagen har det samme av. Det å kunne ha klær som du lager med kjærlighet og fine tanker til meg, elsker jeg og springe å vise frem og synge ditt navn i jubel i barnehagen hver gang. 

Nå som dere sier at sommeren nærmer seg og dere har fortalt at jeg kan få springe ute å lette klær, har jeg noen ønsker til noen nye klær. Klær som er laget med masker og trå, som mine små hender får plukke frem og jeg får se på. Jeg elsker når når ditt garn blir til mine klær, som lyser opp i mitt praktfulle skap som blir oppgradert med sommerklær. 

Her har jeg plukket ut noen ønsker (men jeg har mange flere), som jeg nå har kapret min mamma sin mac i håp om at du skal få se dem. 

Linker til oppskrift av strikke produktene som er på bildet:
– http://www.ravelry.com/stores/hilde-tunheim-johannesen-designs
– https://klompelompe.no/nettbutikk/oppskrifter/
– http://www.craftsy.com/pattern/crocheting/accessory/funky-donkey-hat-with-tail-hat-pattern/163467
– http://www.craftsy.com/pattern/crocheting/accessory/circus-pony-hat-pdf-crochet-pattern/101829
– http://www.ravelry.com/patterns/sources/gro-kristiansens-ravelry-store/patterns

Jeg gleder meg til du å jeg “mooomma” kan labbe opp på ditt praktfulle rom, som er fult med godteri gleder som jeg elsker å leke med. Stor klem ifra ditt barnebarn, Mina Adeline. 

Og dere, mens jeg har deres oppmeksomhet. Min “mooomma” har en råkul blogg som jeg synes dere virkelig burde sjekke ut. Dere finner bloggen her –>  http://benteslilleverden.blogg.no/

// Dette er ikke sponsede linker eller noe, det er linker til strikke klær med oppskrift som er plukket ut og som er ønsker ifra min datter på snart 3 år til å få i sitt kleskap av sin momma //

One thought on “MASKE ØNSKER IFRA EN 3-ÅRING

  1. Kjære søte lille Adeline gull <3
    Selvfølgelig skal mooooomma strikke og hekle til lille gullet sitt, vi skal se på garnet jeg har i " godteributikken " på rommet mitt. Og du skal få plukke ut hva farger du vil ha på det jeg skal lage til deg 🙂
    Nå skal vi trylle med garn, er du klar lille venn? <3
    Klem fra moooomma

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top