PRETTY LITTLE LOTUS

 SPONSET INNLEGG OG PRODUKTER!


Regn, regn øsende regn, pøsende regn. Zik zak, vi drypper på tag, tik tak, det regner i dag.

Det er helt utrolig hvor mye du kan sitte og se på klokken, når du venter en pakke. En spennende pakke var de vi ventet på, og klokken kunne bare ikke gå fort nokk slik at det kunne være tid for at post bilen kom. Tiden gikk og plutselig tikket klokken over i de tidene der posten skulle komme. Jeg hoppet, jeg var så glad. Ble de pakke i dag?

Den røde bilen kom kjørende inn og spenningen steg og håpet var stort. PAKKE, ja pakke! Ikke hadde vi ventet lengre, men så ivrige som jeg blir når jeg venter en pakke i posten håper jeg jo helst at den kommer kjempe fort. Noe denne pakke gjorde!

En stor rød eske med noen utrolig spennende varer var det vi fikk levert på døren. Jeg kunne virkelig ikke få den raskt nokk i hendene mine, slik at jeg kunne åpne den. Gleden med en så stor og gøy pakke var en selvfølge å dele sammen med min datter, så tålmodigheten min ble satt litt på prøve ettersom min datter kan det med å bruke lang tid på å kose seg med slike spennende esker og pakker før hun finner ut at vi nå kan åpne de. 


Denne spennende pakken er en pakke ifra Kidnplay, med utrolig spennende og flotte sponset produkter som jeg hadde gledet meg kjempe mye til å åpne. Så når endelig min herlige datter var ferdig med å sjekk ut den spennende esken, kunne vi åpne pakken.

I pakken gjemte det seg en nydelig paraly, lekre gummi støvler og en kjempe flott regn kåpe/jakke!

Spenningen var ikke bare hos meg, men også hos min herlige datter. Vi gledet oss stort over disse flotte produktene og raske var vi med å måtte prøve dette! Litt stor størrelse var det, men det var jeg fult klar over ettersom det er noe som min datter skal få vokse inn i, så hun ikke blir for stor til det så fort. Men uansett om det var litt stort, var det ikke for stort til å kunne brukes. Det handler om å finne kreative måter for å kunne bruke noe som er litt for stort, slik at de ikke vokser ut av det med en gang, og det var jeg raskt med å gjøre. Planen hadde jeg egentlig allerede klar før pakken kom. Vi brettet bare opp armene, og så var det klart for bruk!

En regnfull dag hadde det vert så perfekt var det at min herlige datter hadde fått sitt første regntøy og paraply. Den flotte regn kåpen/jakken, gummi støvlene og paraplyen er av merket Kidorable. Det er et populært merke ifra USA og kidorable-klesmerke har etter hvert blitt svært ettertraktet i mange land. Og heldige som vi er har vi en nettbutikk som nå fører dette flotte merke i norge, nemlig Kidnplay. Det er utrolig mange og kjempe flotte design som enn kan velge i regntøyet, og vanskelig var det da jeg skulle velge ut det settet som jeg ønsket til min datter.

Etter å ha brukt god til å sett godt på alle de flotte designene som de har på regntøy og sett, falt valget mitt på Lotus settet. Flotte og herlige farger som virkelig får meg kjempe glad av å bare se på det. Settet synes jeg har en flott helhet og alt passer kjempe god i sammen.

 

 

Raske var vi med å komme oss ut, men regnværet hadde akkurat bestemt seg for å holde opp når vi skulle ut å ta bilder av de flotte produktene. Men en vanndam var det og kjekt var det å komme seg ut å prøve dette for første gang. Jeg smeltet jo helt når jeg så Mina Adeline med det flotte Lotus settet fra Kidorable. Lett var det å ta på og hun kunne bevege seg godt i det. Det var et tynt regntøy som ikke var stivt og ekkelt. Det var behagelig og ta på regntøyet og det var veldig behagelig og ta på hun. Da jeg så hvor godt hun kunne bevege seg med det og så godt som hun aksepterte det, ble jeg utrolig glad. For en liten og bestemt datter har jeg virkelig.

Første inntrykket mitt og hva jeg synes om dette settet til nå, er veldig bra. Jeg har ikke fått testet det ut skikkelig enda, siden vi fikk denne flotte pakken i går. Men jeg er utrolig spent og gleder meg masse til å få test det ut og jeg kommer selvfølgelig til å skrive mer om dette flotte regn settet. Frem til nå å første inntrykket mitt er veldig bra, og dette er ikke noe jeg skriver fordi det er sponset. Som jeg har skrevet tidligere, så skriver jeg ærlige meninger uansett om ting er sponset eller om det ikke er sponset. Jeg får ingenting igjen for å sitte å skrive uærlig om ting, så ærlig er jeg uansett og om det er noe jeg ikke liker med noe så skriver jeg det. Men når noe er bra og det er noe jeg liker og er fornøyd med så fortjener det positiv omtale!

Jeg har ikke prøvd så mye regntøy på min datter før, men jeg har selv hatt regntøy og da har jeg ofte følt at noe har vert tykt og stivt å ha på. Så når jeg kjente på hvor tynt og mykt det var og hvor godt og lett det var å ta på min datter, ble jeg veldig glad. Hun stortrivdes med å ha det på selv, og hun kunne bevege seg kjempe godt med det uten at det var til noen plager for hun. Lekre og behagelige farger var det på dette Lotus sette, og fargene får fint igjen og passer til hele sette. Ikke minst så hadde det noen spennende og flotte detaljer som min datter fort la merke til å som fikk stor interesse for hun også. En annen ting som jeg likte godt med tanke på at det er såpass tynt som det er, er at enn da kan regulere og bruke regn kåpen/ jakken uansett om det er regnvær og varmt ute eller om der er regnvær og kalt ute. Dette fordi en da kan regulere med hvor mye klær enn skal ha under regntøyet uten at det skal bli for varmt eller for kalt.

Nå håper jeg bare på at det blir regn vær flere dager, slik at vi nå kan gå ut og kose oss og prøve ut dette flotte regntøyet.  

For å se flere spennende produkter og lekre design, kan du gå inn på Kidnplay sin hjemmeside, som dere finner à HER! Og for å holde dere oppdatert på en lett måte, har de også facebook side der de legger ut spennende oppdateringer om produktene som de har og til å med konkurranser. Facebook siden deres finner dere –> HER!

Håper dere alle får en flott dag! 

– Har du hørt om Kidorable før?
– Har du sett på de flotte produktene som Kidnplay har?
– Hva synes du om det nye Lotus settet som Mina Adeline har fått?

 

 

 

2 thoughts on “PRETTY LITTLE LOTUS

  1. Sååå søt jente! 🙂 Ha en fin fredags kveld 🙂
    Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top