FØR OG ETTER BILDER – Full bukplastikk


// Ser du stor forskjell? // 

Hoven, blåmerker og smerter er det som følger hverdagen min nå etter operasjonen. Drenet er fjernet og formen kommer seg, veldig. Slapp, trøtt, smerter er det selvfølgelig enda, men rette veien går det hvertfall. I dag fikk jeg se magen min for første gang, og det var fantastisk. Aldri hadde jeg trodd at det å se sin egen mage skulle gjøre enn så glad, men lykkelig ble jeg. Resultatet var sjokerende, og jeg strålte! Endelig har jeg fått den magen jeg alltid har ønsket meg. De som påstår at det er en skam å operere for å få det ønskede resultatet av kroppen sin, må bare påstå det. Men for de som har gjort det samme, tenker på det samme, eller har et større synpunkt på det, forstår helheten i det. 

Det er ingen skam, å det er ingen skam å være fornøyd med resultatet som enn har kjøpt og betalt for å få. Det er ikke alle har en kropp og en form som tilsvarer at enn klarer å trene bort det som enn ikke ønsker å ha på kroppen sin. Det er flere som faktisk har prøvd å trene bort blant annet et slikt resultat som jeg hadde før operasjonen, uten å lykkes. Tårere, svette og alt enn kan tenke seg har stått for tur for de som har prøvd, men et resultat som har lykkes har de ikke klart å få. Jeg har selv prøvd å trene bort den magen jeg hadde, uten å lykkes. Jeg har slitt å kavet noe veldig! Passet på hva spist, prøvd ut forskellige dietter osv, men magen har ikke ønsket å sammarbeide om å få den ønskede formen. Jeg valgte derfor etter lengre tid å operere magen, og noe jeg iallefall ikke gjør er å angre! ALDRI har jeg vert så fornøyd som det jeg er nå. Aldri har jeg hatt en så flott mage, som det jeg allerede påstår å utale meg om å si at jeg selv føler at jeg har. Håven, blåmerker osv, er det på den. Den er langt ifra slik den kommer til å bli, men allerede er den perfekt for meg og mine ønsker. Jeg påstår ikke at jeg har den perfekte kroppen uansett, for det har jeg ikke! Men jeg har en kropp som jeg virkelig trives med nå, en kropp jeg klarer å leve med å som jeg er fornøyd med.

Jeg tok igjen før og etter bilder før operasjonen, slik at jeg kan se tilbake på og se forskjellen som er nå og som kommer frem igjennom. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle bare holde bildene for meg selv i starten av, men etter å ha gått flere runder med meg selv så fant jeg ut at jeg ønsker å dele disse bildene. Jeg delte bildene ifra brystløft operasjonen, og etter såpass god og fin respons som jeg fikk av det valget. Og siden det er flere som har kontaktet meg og spørt om ting ifra den oprasjonen, pga de har eller vurdere å ta en slik operasjon selv, så valgte jeg å gjøre det samme nå. Jeg legger ikke ut noen av bildene for å oppfordre noen til å ta slik operasjon, jeg legger det ut slik at de som tenker, vurderer eller skal ta en slik operasjon, kan få se hvordan det har vert for meg. At de kan få muligheten til å få svarene de kanskje ønsker og de hvilken forskjell det har gjort for meg. Jeg sier ikke at det er det rette for alle å ta operasjon for å få det ønskede resultatet, for det er virkelig noe som koster. Men jeg sier at om enn har et større behov for å gjøre det, for at hverdagen og selvbildet skal bli bedre osv, så er det opp til hver enkelt om de ønsker å ta en slik operasjon. 

For meg var det de rette og ta en slik operasjon og jeg står for den og de operasjonene som jeg nå har hatt. Det har vert det som var det rette for meg, og som er det rette for meg ut ifra mine situasjoner. Jeg kommer til å prøve når jeg har kommet meg enda mer å skrive meg om selve operasjonen og hvordan det har vert for meg. Men dette har tatt litt på for meg, og jeg har vert veldig dårlig. Så beklager hvis skrivingen er litt merkelig, men det har den forklaringen at det er endel smerter i kroppen min enda. Det er nå bare 3 dager etter operasjonen og det er første dagen der drenet ble fjernet. Det var virkelig en lettelse å få det bort, og det gjort veldig mye godt for meg å få det bort. Jeg er mer oppbegående uansett om smertene er der. Jeg kan bevege meg bedre, uansett om jeg ser ut som en gammel dame når jeg beveger meg, osv. Men alt i alt, det går frem over å blir bedre å bedre nå. Jeg er lettet og glad for at jeg merker fremgang, uansett om den er liten så er den stor når det er små fremskritt. Det er små fremskritt så tels nå, og jeg ser frem over å gleder meg til å se hvordan resultatet blir når magen har fått litt mere tid på seg til å komme seg på. 

Jeg har somsakt tatt før og etter bilder. Jeg har gått flere runder med meg selv, før jeg fant ut at jeg ønsket å dele disse bildene. Det har vert litt vanskelig, ettersom magen har vert min verste fiende over lengre tid. Men ønsker å legge fortiden bak meg, skadene etter 10 år som mobbe offer og det tøffe svangerskapet som jeg hadde. Jeg ønsker å se på det som et kapittel i mitt liv, som har formet livet mitt med endel erfaringer som jeg har blitt rikere på. Hadde det ikke vert for de erfaringenen hadde jeg ikke vert den som jeg er den dag i dag. Noe jeg er veldig takknemlig for. Jeg gikk ifra å være 7-8 år og hålt inne magen min, til bake noen dager siden. Det ble en vane for meg å gå å holde inne magen min, som der igjen påførte skader på min mage som gjor at jeg ikke klarte å få magen min flat. Det er nokk ikke noe som alle andre ser, men for meg så jeg det hver dag, men skaden var allerede gjort. Nå er dette fortid og jeg ser nå ferm over. Forandringen er stor, og gleden er størst. 

Når den dagen kommer igjen at jeg eventuelt blir gravid igjen, så bekymrer jeg meg ikke noe for hvordan magen min da kommer til å bli. At jeg hadde et tøft og utfordrende svangerskap sist, betyr ikke at jeg kommer til å få det igjen. Svangerksap kan være så forskjellige. Derfor bekymrer jeg meg ikke for hvordan det eventuelt vil bli når den dagen kommer at jeg skal få den store gleden av å bære frem et barn til, der jeg skal få bli mamma igjen og Mina Adeline skal få bli store søster. Jeg valgte å ta denne operasjonen nå fordi jeg er såpass ung. Jeg ønsker å ha en kropp jeg kan trivest i og føle meg vell i. En kropp jeg kan få i bikini i om sommeren, og en kropp som tilsier at jeg kan kle meg i vanlige klær uten å pakke meg inn. Det å kunne komme oppi vanlige bukser igjen, blir en stor glede for meg, siden jeg ikke har kunnet det over lengre tid. Nå skal jeg endelig få komme oppi vanlige bokser igjen, vanlige størrelser som passer til både livet og lårene mine, uten å måtte gå opp en størrelse fordi magen er i veien å gjør at boksene ikke vil passe. Nå er jeg ferdig meg kampen om jeg har hatt i flere år med magen min, nå er jeg fri!


Trykk på den blå LIKER knappen under, hvis du ser forskjell på før og etter bildet (Som er øverst i innlegget)! 

 

10 thoughts on “FØR OG ETTER BILDER – Full bukplastikk

  1. For ett fantastisk resultat!! Jeg har tenkt å ta en slik operasjon, å det kan hende jeg får det dekket i følge legen, men det er en stor prosess før man i det hele tatt får vite om jeg kan få det dekt. Så kan jeg spørre det om hva du måtte betale for en slim operasjon?

  2. den som ikke ser forskjellen der burde annskaffe seg briller 😛 men utrolig hva man kan endre på med operasjoner og slikt! Håper du ble fornøyd, så bra ut, men ser bra ut nå også 🙂 er hvordan du har det på innsia som teller 🙂

  3. Nå leste jeg ikke hele teksten men jeg sniker inn en kommentar fordet 🙂
    Dette ser jo kjempebra ut! Og FOR en forskjell selv om operasjonen fremdeles er ganske fersk!! Gleder meg til å se bilder når hevelsen har lagt seg helt 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top