2 DAGER ETTER OPERASJON – FULL BUKPLASTIKK

God morgen alle sammen.

2 dager er nå gått siden operasjonen.  Det har vert noen utfordrende dager med mye smerter. Det å være 22 år, men å føle seg som 60 år pga enn går krokbøyd, er virkelig noe for seg selv. Jeg var forberett på at dette kom til å være smertefult, men første dagen (operasjons dagen) ble jeg positivt overrasket over. Det var utrolig lite smerter da jeg våknet etter operasjonen og samme dagen var det lite smerter. Eller bedre sakt,  lite smerter til jeg sovnet kl 8 å våknet hal 1 om natten. Som jeg har sakt tidligere ente det opp med ubeskrivelig mye smerter da. Tårene mine silrant ut ifra øynene mine da jeg måtte komme meg på do og blant annet måtte ut av sengen og ned trappen. Det kom seg litt ut over kvelden/natten da jeg hadde fått i meg smerte stillendr igjen, men da det sto på var det direkte grusomt. 

Dagen i går var også fylt med mye smerter å enn skulle virkelig tro at jeg hadde lært når det kom til å sovne tidlig på kvelden å våkne etter flere timer. Men nei! Jeg har klart det samme igjen.. bare denne gangen med flere timer søvn! 

I går sovnet jeg allerede i 9 tiden. En herlig kvelds stund sammen med min datter da hun ikke ville legge seg når hun skulle. Derfor ble det til at jeg la meg i sengen min med hendene mine bak hode så jeg rakk Adeline sine hender. Hun holdt nemlig på å skulle låne meg smokken hennes hele tiden ettersom hun så at jeg hadde store smerter. Hun var så utrolig herlig! Tenk å bare være 11 måneder å plutselig finne ut at hennes mamma trengte smokken hennes pga smokken hjelper jo mot alt! 

Jeg ble så rørt over at min datter gjor dette å hele tiden skulle låne meg den. Hun sto i sengen sin med et stort smil rundt munnen å ga meg smokken hennes hele tiden.  Tenk at så små barn merker ting så godt å er så god hjertet som det. En smokk for små barn er jo noe som de ønsker å ha selv, men i går skulle hun bare låne deg til meg. Verdens beste og herligste datter, i mine øyner! 🙂

Jeg klarte som nevnt ovenfor å sovne igjen uten å våkne når jeg skulle. Denne gangen sovnet jeg i 9 tiden å voknet ikke før halv 6! Hurra for så flink som jeg er, NOTT! Igjen våknet jeg flere timer senere uten noe smerte stillende i kroppen å full av smerter. Hele huset sov, og jeg kavet meg opp igjen med flere pauser å tårene presset på igjen i øynene pga smerter. Smerter er noe vi alle kjenner til, men disse smertene er store! Hele magen min er ute av funksjon å jeg går som en gammel dame..

 

Jeg håper virkelig jeg har klart å lære nå, slik at jeg slipper å oppleve dette igjen.. 

Det er nokk flere som har gått igjennom en slik operasjon,  å smerter har det nokk vert for de alle som har hatt denne operasjonen. Men samtidig tror jeg at det kommet også litt ann på hvor mye enn har måttet gjort med magen sin med hvor store smerter som enn har i ettertid, når kroppen skal få komme seg igjen. Jeg har selv måttet gjort utrolig mye med magen min. Det var en større operasjon og en litt vanskelig operasjon.  

Jeg måtte ha en time ekstra på operasjons bordet pga fettsuging, ikke fordi jeg var overvektig på noe måte. Men fordi det var så store forandringer på kroppen min nå etter jeg var så stor som gravid (magen min ble utrolig stor da jeg gikk gravid, og dette gjor at det ble utfordrene for å få magen til tilbake til normalt. Noe jeg har jobbet med i 11 måneder uten å klare). Kg har gått ned å jeg er under den vekten som jeg hadde da jeg ble gravid men magen min slet jeg utrolig mye med. Det er den jeg ikke har klart å få tilbake til normalt ijen. Derfor valgte jeg denne operasjonen.  

Operasjonen tok over 3 timer å da jeg våknet var jeg 2 kg mindre og 1100 ml med fett var borte! 🙂 det var helt fantastisk å jeg er utrolig fornøyd. Store forandringer å mye er blitt gjort med magen, men det var og er virkelig vert det! Mye smerter har det vert og er enda, men etter å ha nå fått bort skadene som var på magen etter 10 år med mobbing og et tøft svangerskap,  er virkelig all smerten og alt vert det.  Jeg angrer ingenting, men ser frem til smertene og det verste er over.

Nå kan ting bare gå frem over å for hver dag som går vill det bli mindre smerter, og den flotte nye magen min vil jeg snart få se 🙂 allerede er det stor forskjell men ser frem til å få se magen min uten den støtten eller hva jeg skal kalle det som er rundt. 

Håper dere alle får en flott dag. Bilder av fremgangen og magen (når jeg får se den), kommer etterhvert. 

 

4 thoughts on “2 DAGER ETTER OPERASJON – FULL BUKPLASTIKK

  1. Er dette operasjoner du har fått dekt? Har selv vært hos legen for noen dager siden og sendt inn søknad om å få dekt operasjon av mage og pupper. Håper virkelig jeg får det! Sliter selv med å bli kvitt magefettet, og uansett hvor mye jeg trener den så går ikke fettet bort. Blir litt bortkastet tid på treningsenteret..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top