BYSTLØFT & SILIKON – HVORDAN SER DET UT?

6 måneder har gått, siden jeg hadde min første operasjon (brystløft). Det var den operasjonen som jeg har hatt, som det var minst smerter med. Jeg sier ikke at det ikke var ubehag og litt smerter, men av de 3 operasjonene så var det den som var den “letteste”.

Det var mye som ble gjort med brystene mine under den operasjonen. Bedre sakt de gikk ifra å være noen slappe vann ballonger til å bli normale bryster igjen. Alt ble flyttet opp på plass igjen, så det er ikke til å legge skul på at hele brystene mine egentlig består av mye arr.

Arrene var veldig synlige i starten av, men nå som det har gått såpass lang tid, har jeg virkelig blitt overrasket. Arrene har blitt mye svakere, og er ikke noe som plager meg. Jeg er utrolig fornøyd med å endelig ha brystene mine på “rette” plass igjen.

Før var jeg avhengig av å ha en BH for å holde brystene på plass, noe jeg ikke har det største behovet for nå. For nå er de plassert der de skal stå. Ja bedre sakt, for meg er det helt fantastisk å endelig kunne kjenne på den gode følelsen av å ha de der de skal være.

Som jeg har skrevet tidligere, så har jeg ikke vert den personen som har matt de minste brystene. Jeg har snakt i flere år om et ønske ved å ha silikon, men etter det ble den store forandringen på brystene mine, der jeg også mistet mye av “fyllet” i dem. Var det ingen tvil om at jeg følte for å ta silikon.

Så nå har jeg vert igjennom to operasjoner med brystene mine og som dere også vet, en operasjon med magen min. Det er snart gått 3 måneder siden den siste operasjonen. Om jeg skal si det selv, så flyr jo tiden! 

Siden det nå har gått såpass lang tid, har jeg tatt bilder av hvordan arrene på brystene mine er nå. Slik at de som har lurt på hvordan det kom til å bli etter litt tid, kan få svar på det. 

Jeg er selv veldig overrasket over hvor fine arrene faktisk er! Og jeg er veldig glad for at jeg har fått muligheten for å ta disse operasjonene. De som har støttet og hjulpet meg i den tiden der jeg virkelig trengte hjelp etter operasjons tiden, var hjelp som var helt fantastisk for meg. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle ha klart det hvis ikke.

Nå den 1. Desember skal jeg inn på kontroll igjen, der det blir lagt vekt på slutt resultatet etter alle operasjonene. Gleder meg til å få høre om alt er slik resultatet skulle være, eller om det er noe som må rettes litt opp i. Spesielt da er jeg spent på å høre om resultatet etter komplikasjonene jeg fikk ved full bukplastikk.

Kommentar feltet er stengt på dette blogginnlegget! Hvis det er noen som har noen spørsmål så kan dere gjerne sende meg en melding på facebook siden til bloggen min, eller sende meg en mail. Så skal jeg prøve å besvare de eventuelle spørsmålene så godt jeg kan. Hvis det blir en del spørsmål, lager jeg nokk til svar på eget blogginnlegg. 

Ha en flott dag alle sammen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top