BARBER DEG GUTT!


Er du glad i å få hår i maten?

Kjære alle små gutte lasser og manne ben der ute! BARBER DERE! Nei jeg snakker ikke om de plassene som alle å enhver ser, jeg snakker om nedentil! Ja helt riktig, kjønnsorganet. Det er ingen jenter der ute som liker å få hår i maten!

Først og fremt, hygiene. Ekstra hår på kroppen, som spirer å gror har sine innbyggere. Lar du håret gro, lar du bakteriene og de små dyrene som kravler å fester i sitt rette element, også ha tilgang på din kropp. Ekstra med små ekle dyr som springer rundt og koser seg, nei off.

Ikke nokk med det, men er partner. Jepp, en jente, kvinne, dame, kjerring, ja kall oss hva du vil, vi er det samme som går på denne jorden uansett. Det er ingen som synes det er noe stort pluss å bli tent av en gutt, å når buksene åpner seg så er det rene rein skogen som hopper til syne. ” HAR DU ET KART ELLER EN GPS? – NEI JEG HAR EN KONDOM! (DEN KAN DU NÅ LEGGE BORT, HUN MISTET HELE LYSTEN!) “

Mange gutter lurer ofte på om de skal barbere seg eller ikke. Spørsmålet trenger ikke lengre være et spørsmål, for spør deg selv. Liker du å få hår i maten med masse små dyr som kryper rundt og holder full fest? Der har du svaret.. Hvis du enda skulle være usikker og må ha det inn med t-skei, INGEN liker det. Det gir ingen med smak bare totalt avsmak.


 

Så nå kjære små gutte lasser og mannebein, det nærmer seg jul. Ingen unnskyldninger lengre nå å bruke. Har du ikke en barber høvel eller noe å barbere deg med, skriv det på 1.plass på ønskelisten til julenissen. Så får du se om nissen er snill i år, og vil hjelper deg med å fjerne den store bakterie festen nedi rein skogen din 😉 
 

 – HJELP DE STAKKERS SMÅ GUTTE LASSENE OG MANNEBEINENE DER UTE. DEL DETTE INNLEGGET VIDERE. SLIK AT SPØRSMÅLET TIL DEM SLIPPER Å VÆRE UBESVART LENGRE, OG SLIK AT VI JENTER SLIPPER FLERE SKREMMENDE SJOKK, MED ET SKUMMELT MØTE MED REIN SKOGEN.

 

 

10 thoughts on “BARBER DEG GUTT!

  1. Jeg er glad i litt hår jeg da.. Trenger ikke gå full amazonas, men jeg foretrekker trimmet hagebusk fremfor glattbarbert! Ble liksom ferdig med allergisk reaksjon på det minste syn av hår når man rundet slutten av puberteten. Men meg om det.

  2. Dette er da en smakssak, jeg (som jente, kvinne, kjerring, kall meg hva du vil. Som forrekker å selv ha glattbarbert underetasje) foretrekker at menn har hår nedentil, det kan dog godt være trimmet litt. Jeg lar nå uansett mannen bestemme selv hva han foretrekker, men om jeg fikk bestemme ville jeg valgt hår. Å møte på en glattbarbert mann minner meg mer om smågutter.

  3. Kunne ikke vært mer uenig.
    Skulle gjerne sett en kilde på det med MER bakterier hvis noen ikke shaver. Du bør sjekke opp kilder før du skriver noe slikt, for jeg tror ikke det stemmer helt. Dette slår meg til å være din personlige mening, du om den.

  4. Hadde en mann skrevet i samme toneleie om kvinner, hadde han blitt lynsja for mannsjåvinisme herfra til helvete. Du tar forresten feil. Ikke alle kvinner er like, jeg liker mannen min med hår, sånn som han kom fra naturens side.

  5. Syntes menn/gutter skal ha hårene nedentil jeg 🙂 Kjæresten min har det, og skal jeg væra ærlig så har jeg aldri blitt noe sånn spesielt begeistret da han har valgt å fjerne det! Understellet blir automatisk mer “klamt”.. og det kjennes som helt annen type hud enn hva som er på resten av kroppen.. Ser helt unormalt ut!
    – Forresten, så tar du litt veldig feil da det kommer til det med bakterier.. det har seg faktisk sånn at de kommer lettere inn på kjønnsorganet i seg selv da man barberer seg. Hårene er der for å beskytte! Sjekk det opp på nett, spørr en lege.. du får samma svaret, det er ikke anbefalt å fjerne håret nedentil hverken hos gutter eller jenter.

  6. Hei, jeg synes dette må være individuelle valg og man må få bestemme over egen kropp. Dette må gjelde begge kjønn, mener jeg.
    Selv har jeg alltid syntes at både menn og kvinner er flottest og mest sexy når de er helt hårløse mellom bena.
    Jeg er glatt selv, mens kona ikke er det, og det er noe jeg må respektere. Sexy er hun likevel.
    Jeg er i utgangspunktet ikke glad i kroppshår på verken menn eller kvinner og er vel av de menn mange synes tar for mye. Dette fordi jeg barberer meg glatt fra halsen og ned. Barberer altså bryst, mage, rygg, kjønn, rumpe, armhuler, armer, lår og legger. Men det er altså mitt valg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top