MY BOOBS ARE OK!

3 måneder er snart godt siden jeg tok min første operasjon. Det var en brust løft operasjon ettersom brustene mine hadde fått en enorm forandring etter graviditeten. Jeg fikk sår under brustene mine som ga meg smerter. Jeg har skrevet om begrunnelsen for operasjonen i eget innlegg tidligere så dere kan lese, om dere ønsker det.
Tiden etter operasjonen har gått veldig bra. Starten ønsket ikke alle sårene å lukke seg helt, men etter litt tid så lukket de seg. Jeg har gått og går enda me teip på arrene, men snart er tiden inne for at det ikke lengre er et stort behov for at jeg må gå med det. Har fått flere råd om å vente med å stoppe opp med teip over arrene, så jeg får vente det Ann å se om jeg fortsetter det litt til eller hva jeg velger å gjøre.
Denne brust operasjonen har vert noe som har hjulet meg utrolig mye. Vell merker jeg at jeg savner størrelsen som jeg hadde før jeg ble gravid, ettersom brystene mistet sin form og størrelse. Under brust løftet så gikk det bare ut på å plassere de opp igjen, der de skal stå. Brust løft er ikke en reduksjon eller noe!
Jeg har et ønske om å få den størrelsen som jeg hadde på brystene før og kommer til å gjøre det etterhvert.
Operasjonene som jeg har tatt og eventuelt den siste operasjonen som jeg har planer om er ikke pga andre mennesker. Det er ene og alene for meg selv og for å slippe å gå med smerter som brystene ga meg pga sårene som var under brustene før.
Mange er utrolig negative for slike operasjoner som jeg og mange andre har hatt, men hva som er problemet i andre sine øyner ang slike operasjoner er det delte meninger om. Alle har sine meninger ang alt og ingenting men heldigvis er det ingen fasittsvar. Glad er jeg for at vi alle er forskjellige og har forskjellige meninger.
Siden det nå har gått såpass lang tid siden sist operasjon, så ønsker jeg å vise dere hvordan arrene nå ser ut. Brustene har et naturlig utseende og står der de skal, og ikke lengre henger som to slappe vannballonger. Jeg er utrolig fornøyd med denne operasjonen å det er helt fantastisk å slippe de smertene som var pga sårende under som jeg hadde over lengre tid før operasjonen. Vell prøvde jeg ut alt jeg kunne før jeg valgte å operere, og som det sies av seg selv så var det ikke noe som fungerte siden jeg valgte å operere meg.

// det er ikke forskjell på brystene! Det ser bare slik ut pga vinkelen på bildet //

// slik arret ser ut nå er ikke slutt resultatet av hvordan det vil se ut om f.eks 1 år. Det kommer til å bli lysere med tiden 🙂 Så er spent på å se hvordan det blir med tiden. Arrene plager meg ikke! arr viste jeg at jeg fikk og det gjør meg ikke noe. Jeg er så fornøyd med resultatet, og det er det som er viktigst for meg. //
Jeg er utrolig fornøyd med resultatet så langt og hva andre synes om det gjør meg ikke noe. Det er ikke for andre jeg har tatt denne operasjonen, det er ene og alene for meg og bare meg selv. Ingen ønsker å gå med konstante sår som gir smerter, så derfor fikset jeg det med operasjon. Og jeg angrer ingenting!
Hvis noen av dere har noen spørsmål ang en slik operasjon, så er det bare til å spørre så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.
Ha en flott dag videre alle sammen.

}

10 thoughts on “MY BOOBS ARE OK!

  1. Betaler du selv for operasjonen, eller blir den dekt av staten?
    Hvis den ble dekt av staten, hva skal til for å få en “gratis” brystløft? Er veldig plaget med ekkel lukt, og jeg får ikke til å trene og gjøre andre aktiviteter pga de henger så.. har mer enn 26 cm med heng..

  2. Jeg har tatt samme operasjon . Og man får dette tegnet så lenge man blir hindret og får smerter pga brystenene er for store. Kontakt fastlegen din og så sender han deg vidre . Er bare egenandel du betaler . Betalte 800 kr på selve operasjon dagen med den spesielle bh du må ha .

  3. Aktivmamma: Brystene mine gir meg ikke smerter pga de er for store, de ga meg smerter tidligere (før den første operasjonen) pga de hadde mistet formen sin og hang såpass mye at de ga meg sår under brystene. Derfor valgte jeg å ta den første operasjonen. Men tusen takk for god informasjon rund dette, det hadde vert til stor hjelp hvis jeg hadde hatt behov for dette 🙂

  4. may: Jeg har betalt den selv, ettersom jeg fikk beskjed om at ventetiden var såpass lang. For å prøve å få en slik operasjon dekket må du til fastlegen din. Så kan han henvise deg videre og han hvet eksakt hva som må gjøres for å prøve å få det dekket. Det er virkelig trist å høre at du har slike plager, håper du kan få hjelp med det slik at det blir lettere for deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top