FROZEN IN THE SUMMER

LET´S HAVE SOME FUN WITH FROZEN IN THE SUMMER!

 En travel dag, full av masse kjekke påfunn! Tiden fløy av gårde i går, og jeg sprang nesten om kapp med timene. Mina Adeline var i barnehagen og jeg benytet tiden til å male i stuen. Det er rene galskapen å stå inne å male i så flott vær som det var, men samtidig er det godt å bli ferdig med det så jeg kan nyte resten av sommeren etterpå. Vi malte i 4,5 time i går og heldigvis er det bare 2 vegger igjen å male. Selvfølgelig gjenstår også lister og dører, men det får komme etterpå. Prøver å ta en ting om gangen, enn å rase over alt på en gang.

Når Mina Adeline kom hjem ifra barnehagen var det på tide og ta første ute badet. Jeg fylte bassenget med vann, og plutselig var frozen tatt over sommeren. Bassenget er ingen sjokk, det er selvfølgelig frozen badebaseng, samt også frozen badeball. Mina Adeline er utrolig glad i frozen, så det var ingen tvil om hvilket badebaseng hun ønsket å ha. Etter koselig badestund ute, var det tid for å kose seg med litt middag. Med det herlige været og den gode varmen, var det ingen tvil, middagen ble servert ute og det var skikkelig sommermat. Vi koste oss med følser i pølsebrød. Jeg skulle egentlig grille, men siden Mina Adeline virket ganske trett, valgte jeg å bare koke dem så det gikk raskere.

Vi fikk også en spennende pakke i posten i går. Tiden var kommet for junior overgangen. Derfor hadde jeg bestilt en junior langside til sprinkelsengen. Etter mye frem og tilbake, synes jeg det er greit å gi hun en litt mild overgang til junior sengen. Derfor valgte jeg å kjøpe en slik langside som er lavere, og som hun kan gå ut å inn i sengen selv. Det er fremdeles en seng som hun er vant til, bare den er jort om til junior sprinkel seng. Etterhvert skal hun få en skikkelig junior seng, men ønsker å gi hun en litt mildere overgang enn å bare gå rett over på en stor juniorseng.

Vi fikk montert den på, og spenningen var virkelig stor. Første dag, første natt,  i junior sprinkelseng. Et stort skritt skulle tas, og en stor overgang skulle nå prøves ut. Om det fungerte bra eller om det ente opp med å skifte tilbake til sprinkel seng langsiden igjen, får dere vite senere i eget innlegg.

Nå er Mina Adeline i barnehagen igjen i dag, og hun hadde ikke tid til å si hade. Hun sprang rett inn til de andre barna. Det er så godt å se at hun trives så godt! Det gleder meg utrolig mye og se at mitt barn har det kjekt i barnehagen. At det var rette barnehage som jeg valgte og samtidig også fikk plass i. 

Håper dere alle får en strålende Fredag, og en flott kommende helg!

 

2 thoughts on “FROZEN IN THE SUMMER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top