SMÅBARN REISER ALENE TIL FLORIDA!

De er små, men overraskende store nokk! I dag får barna lov av foreldrene å reise på tur til Florida alene, sammen med barnehagen! 

Flere dager har godt, der det har vert stille her på bloggen. Men dagene har uansett ikke vert stille her i hjemmet. Dagene har vert fult opp med oppussing, besøk, avtaler, osv. Så dagene har godt i ett. Når kveldene har kommet har jeg derfor trengt tid til å hente meg inn igjen, og har derfor lagt med tidlig. Det er ikke noe unnskyldning men en forklaring!

Som jeg nevnte har vi jobbet med å pusse opp. Bursdagen av Mina Adeline nærmer seg med stormskritt. Jeg hadde derfor bestemt meg for at stuen skulle males før den store dagen. Sannelig har jeg klart å fullføre det også. oppi all planlegging til den store 2.års dagen, har vi klart å fått malt hele stuen våres. Nå gjenstår maling av lister, dører og tapensere en vegg, så er det meste klart. Planleggingen av bursdagen går også veldig bra, og flere ting til den store dagen har kommet i hus. Så jeg er virkelig lettet og glad for det. Jeg er ikke en person som liker å stresse med å få gjort noe klart. Jeg liker å ha god tid, og få gjordt ting skikkelig og gjennomført. Derfor har jeg store planer om å lage en test kake i dag, som er prøve kake til bursdagen av Mina Adeline. 

Mange av dere funderer nokk litt på overskriften. Florida! Hvordan kan jeg ha disse bake planene i dag, når det står ang Florida i overskriften. Det er faktisk ganske lett! Fordi jeg er hjemme, men Mina Adeline har reist til Florida sammen med barnehagen i dag. Dagstur til Florida. Det er jo helt fantastisk får de små! Mina Adeline gledet seg veldig til å reise til Florida i dag. Badetøyet ble pakket og hun hadde stolt med seg hello kitty badedrakt i dag, samt også rosa badesko. Hemmeligheten som mange nokk har forstått allerede, er den.. De leker at de reiser på tur til Florida. De reiser faktisk opp til den store avdelingen av hennes barnehage og samler barna i sammen, der de leker at de er i Florida. De skal få bade i badebasseng og har flotte planer for dagen. Jeg gleder meg stort til Mina Adeline kommer hjem ifra den lille utflykten på tur til Florida, så jeg kan få høre hvordan hun har hatt det på turen deres i dag. Blir utrolig spennende!

Jeg synes det er så fantastisk at barnehagen kommer på med slike flotte og morsomme påfunn. De gjør forandringer og ikke bare det samme hver dag. Den barnehagen som Mina Adeline går i, synes jeg virkelig fortjener en stor klapp på skulderen. De har mange aktiviteter som de finner på. De har uker med spesielle temaer og barna får delta på mye forskjellig, samt også de lærer utrolig mye om hver aktivitet og tema som de har. Jeg er veldig fornøyd med barnehagen og kan på det sterkeste stå god for at det er en flott og bra barnehage med flott personell som jobber der!

Været i dag er veldig grått og trist, men det skal ikke få lage min dag grå uansett! Så jeg får finne frem bake tingene og prøve meg på nye påfunn, som jeg ikke har gjort før. Slik at jeg ikke risikerer å misslykke totalt på bursdags kaken. Jeg laget dåps kaken til Mina Adeline, så det kommer nokk til å gå bra med bursdagskaken også, men greit å være på den sikre siden og prøve før dagen er der. 

Noen få bursdags ting må jeg også få satt meg ned å bestilt hjem, samt også gjøre ferdig innbydelsene. men det er jo utrolig kjekt å jobbe med, samt også går veldig raskt, men det er sannelig godt når enn kan puste lettet ut med at alt er klart. 

Håper dere alle får en flott dag! 

 

2 thoughts on “SMÅBARN REISER ALENE TIL FLORIDA!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top