Ukens antrekk – Tullejente

Favuritt antrekket på Mina Adeline, for hver uke! 

Denne uka har det som vanlig vert mye kles skifte, siden hun gulper endel. Dette er jo somsakt helt vanlig for små barn. Det er også vanlig at det går flere antrekk til dagen pga gulp osv, så vaskemaskinen er virkelig ikke arbeids ledig her i hus. Men er jo godt den også får vert i arbeid. Oppi alle anrekkene som min nydelige datter har hatt på seg iløpet av denne uka, er det et antrekk som har passet henne super bra. Hun er jo en liten jente som liker å tulle litt. Hun er ofte kledd i rosa, eller har noe som det kan skimte litt rosa oppi i anrekket. Til en forandring denne uka så har hun hatt litt andre farger også på seg. Hun har blant annet blitt kledd i litt mer lilla, noe jeg synes hun passer veldig godt. Så denne ukas antrekk ble rett å slett en lilla boddy som det står tullejente på og en hvit bukse. 

Her er bilde av ukas antrekk:


Boddy – røff og tøff (Kristiansand)   //     Bukse – H&M – Smurfe sett med flere deler i et

Jeg kommer nokk til å prøve å bruke litt forskellige farger på hun frem igjennom, så blir spennende å se om jeg klarer det. Jeg merker jeg liker utrolig godt både rosa å lilla fargene på hun nå for tiden, men alt kan jo forandre seg. Rosa fargen er å forblir hele tiden favuritt fargen min, så det vil nokk gå endel igjen i klærne hennes nå som hun er så liten. Så utrolig men sant hun har ikke noe rosa på seg på ukens antrekk, men jeg liker det kjempe godt uansett. Fint med litt forandring å også ha litt hvitt sammen med farge. Synes det lyser opp antrekket litt og hvit ser jeg på som en ren og lys farge som får meg i humør  (noen mener at hvit ikke er en farge, men vet ikke helt hva annet jeg skal kalle det). 

Hva synes dere om antrekket?
Har dere noen av de samme klærne?
Har dere en farvuritt farge som går igjenn i det dere kler barnet deres i? 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top