Adeline i skinnende sølv


Min vakre datter Mina Adeline, har nå vert så heldig og fått sitt alle første armbånd. Det er i skinnende sølv og det har inngravert det ene av navnet hennes som vi bruker mest til hun. 
Dette nydelige armbåndet har hun fått i gave av sin super snille momma. Adeline liker kjempe godt dette nydelige armbåndet og hun vil ha det på hele tiden. Hun viser tydelig at hun ønsker det når jeg prøver å ta det av siden det enda er litt stort til hun. Men blir kjekt når adeline har våkst litt mer så det passer litt bedre, siden armene hennes er litt små å tynne nå. 

Både meg å Adeline ble super glad da hun fikk dette i gave av sin fantastiske momma og jeg synes det er så kjekt at Mina Adeline endelig har fått sitt første og så nydelig armbånd. Det er bare helt perfekt til min kjære datter. 

Har dere armbånd til barnet deres?
Har dere armbånd med navnet til barnet deres?
Liker barnet deres å ha armbånd på?

2 thoughts on “Adeline i skinnende sølv

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top