New in – twentyfour kids

Når jeg kjøper noe nytt til meg selv får jeg alltid så dårlig samvittighet over for Mina Adeline. Selv om min jakke ble kjøpt som brukt, fikk jeg uansett dårlig samvittighet. Det er noe med å føle at enn ikke kan kjøpe noe til seg selv lengre uten at det må dryppe noe på barne som enn har. Jeg vet jeg egentlig trenger nokk litt mer nytt i kle skapet enn det mini gjør. Men jeg får meg ikke til å klare å gjøre noe med det. Jeg får så inderlig dårlig samvittighet med en gang. Mini er jo uten tvil den som har det hun trenger i kle skapet men hun er også den som leker å herjer å sliter ut klær raskt og som må ha skifte nesten hver dag siden det på et merkelig vis ikke holder seg reint heller så lenge. Vaskemaskinen går jo i ett. Men en dag skal jeg klare å kjøpe meg noen nye bukser å rette opp i kle skapet mitt, enn å sitte å lappe på hull i klærne mine for samvittigheten tar over.

Men en ting skal sies, vinteren kommer alltid like raskt over meg hver år. Og Mina Adeline hun strekker seg overraskende mye hvert år. Jeg tror hele tiden jeg har det som trengs og at klærne ifra i fjord enda passer, men nei. Heldigvis har jeg fått tag i det meste hun trenger å er lettet over det. Er så utrolig glad i å få arve klær ifra søsken barnet mitt også, siden det kun er 1 år i forskjell på dem. Så jeg føler meg enormt heldig som får benytte meg av den muligheten. For klær er dyrt og når barn vokser så raskt som de gjør er det jo helt ekstremt. Derfor liker jeg også å få benytte meg av tilbud, og det har jeg nemlig gjort i dag.

Mina Adeline har ikke fått noe ny jakke i år og har vinterjakke som faktisk passer ifra i gjord. Dressene måtte hun ha nye, og det fikk hun heldigvis arve ifra søsken barne mitt. Noe jeg er uendelig glad for! så i dag tok jeg meg en tur innom en sport butikk som hadde enormt gode tilbuder! Jeg har lenge ønsket å kjøpe twentyfour jakke til hun, å egentlig anorakk typen. Men da jeg kom over denne flotte blå jakken ifra twentyfour som også er litt foret (eller hva jeg skal kalle fargen, blå lilla?! usikker) – og til en god pris! Ja da slo jeg til uten å nøle! Jeg syntes det var så flott farge, god jakke, og kjekt når meg og mini kan ha noen jakker som er litt like også. Jeg så på jakke som var helt lik min, men det venter jeg med å håper de kommer på tilbud til barn med anorakk typen også. Nå gleder jeg meg hvertfall enormt til Mina Adeline kommer hjem ifra barnehagen så jeg kan vise hun den nye jakken. Gleder meg så til å se hun i den og til å se den reaksjonen hennes. Hun pleier å bli så utrolig glad for slik.

Hadde egentlig tenkt å vente med å vise dere til hun har fått prøvd den selv og jeg har fått tatt bilde av hun med den, men jeg klarte ikke å vente. Så her er en liten smakebit på hvordan jakken ser ut. Er den ikke bare nydelig?!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top