NEW IN – PINK KITCHEN

Januar salget har startet for fult de fleste plassene. I går hadde vi en koselig dag til Kristiansand, der meg og Mina Adeline var rundt og shoppet litt. Jeg var utrolig sliten og trett da vi kom hjem, ettersom det ble en sen kveld, så jeg ikke skrevet noe om dette i går. 

Da vi var rundt og koste oss med å se på alle de flotte tilbudene kom vi over det perfekte barne kjøkkene. Vell hadde Mina Adeline fått seg kjøkken til jul av meg, men det var ikke det perfekte kjøkkene jeg hadde funnet. Ønskene som jeg hadde til det lekekjøkkene som jeg ville ha til hun, klarte jeg ikke å finne noen plass i de hektiske juledagene før julaften. Jeg valgte derfor å kjøpe et hvit og svart kjøkken til hun, som hun fikk til jul. Mina Adeline var super glad og kjempe fornøyd med det kjøkkene, for det skal vel sies at det er jeg som legger de høye kravene for ting, hun er bare super glad for alt og har ikke de høye kravene som vi voksne har. 

Da vi var rundt på leketøys butikker og kikket, var det som det bare lyst frem. Det perfekte barnekjøkkene sto plutselig der, rett forran oss. Det var elegant, fargenen var perfekte og helt rette, det virket som et bra kjøkken og samtidig følgte det meg mye mer til dette. Jeg hadde ingen mulighet i det hele til å klare å gå ifra dette, ettersom det i tilegg var på salg nå. Kort tid tok det, der jeg bestemte meg for at dette var det perfekte kjøkkene som jeg ønsket min datter skulle ha. Det tok ikke mange minuttene før det lå trykt bak i bilen våres og vi kunne reise hjem med et stort smil rundt munnen og glede oss til å få satt opp det nye rosa og hvite barne kjøkkene. 

Mange tenker nokk, jamen hun hadde jo et kjøkken ifra før! ja, hun hadde det, men det var ikke det perfekte kjøkkene til min datter. Derfor har vi nå byttet det ut, og jeg skal nå selge det kjøkkene som jeg ga hun i julegave.  

Da vi kom hjem, var klokken tikket over leggetiden. Men når enn er på tur, er det ikke alltid lett å springe om kapp med klokken. Derfor tok vi oss tid til å sette opp det nye kjøkkene og leke litt med det. Gleden hos Mina Adeline når hun så kjøkkene var stor! Det var virkelig det perfekte kjøkkene til hun. Det var solid og godt, tingene som var med til kjøkkene var også i kraftig og solid godt treverk. Det var et kjøkkene som jeg syntes hadde en bedre klasse over seg. Det var så mye mer med dette, og det er å forblir perfekt for hun. 

 

Vi koste oss og lekte en liten stund med det, der hun lagte mat til oss, og gleden og smilet var på topp hele tiden. Det er ikke ofte jeg gjør slike ting, med å kjøpe ting og gaver til hun uten om jul og bursdag. Det var mer av det når hun var mindre, men tiden det har vert barnehage start med masse innkjøp av klær og juletider, bursdag, osv. Har det ikke vert den største muligheten til å få gjøre noe sånn. Det å kunne ha muligheten til å gjøre dette i går og nå når det er salg, var fantastisk. Det føltes så godt å kunne glede hun og se den store gleden som hun viste og viser hver dag for tingene som hun har, er noe av det beste å få se.

– Hva synes du om kjøkkene?
– Har du kjøkken til ditt barn? 


 

10 thoughts on “NEW IN – PINK KITCHEN

  1. Kjempe fint kjøkken! Det kommer hun til å ha mye glede av:) Datteren min fikk også rosa og hvitt kjøkken til jul, stor stas! God helg:)

  2. Silje: tusen takk 🙂 så koselig at din datter også fikk kjøkken til jul, forstår godt det var stas for hun! 🙂 tusen takk og god helg til deg også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top