EN VAKKER DAG I KNERTEN PARADISET

Sommer! Endelig kan jeg turre å si det høyt. Været har holdt seg bra og temperaturen har virkelig slott seg på den rette siden av gradestokken. FANTASTISK!

 

Nå som sommeren har kommet å ferie tiden nermer seg, var dagen kommet for den store og spennende sommerfesten i barnehagen. Både familie og venner kunne komme. Grill mat sto på menyen, samt også kake, lek og morro. Det var laget en vakker film av alle barna i barnehagen, der de lot oss få et større innblikk i barna sin hverdag i barnehagen. Det var helt fantastisk å se den filmen! Smilet mitt var stort hele tiden, samt latter, glede og stolthet bobblet over hos meg.

 

Noen av foreldrene hadde baket flotte kaker, som smakte helt himmelsk. Selv hadde jeg også satt meg opp til å bake kake, som ble den herlige jordbær kaken. Den forsvant unna i en fart, så jeg velger å håpe at den var innbydende og samtidig falt i smak. Det er en kake som jeg selv synes gir en frisk og sommerslik følelse, siden den har så mye jordbær i selg. Noe som gjør den frisk og god. Ikke for søt men samtidig søt nokk.

 

Barna hadde laget til kunst som de hadde dekurert den flotte barnehagen sin med. Det var friske og herlige farger som fylte store deler av en vegg, og de som jobber i barnehagen hadde laget til forskjellige salater som vi alle kunne forsyne oss av.

 

Det var en fantastisk dag med mange nye men flotte inntrykk. Veldig koselig å ha slike samliger med alle som har barn i den barnehagen. få treffe dem i mer enn 2 sekund i døren når enn leverer eller henter barna i barnehagen.

 

Tiden fløy avsted og vi gikk ikke hjem før Mina Adeline hadde spist og lekt kjempe mye med alle barna og hilst på alle de andre, og ble trett. Jeg tror hun synes det var kjekt med en slik dag, for hun var hvertfall i supert humør til å med når hun begynte å bli veldig trett.

 

Selv kjenner jeg at det blir tidlig kveld etter en travel dag med maling, baking, masse lek og sommerfesten. Det har vert en strålende og fantastisk dag, som jeg alltid vil huske. De ansatte i barnehagen hadde gjort en fabelaktig jobb med å stelle i stand alt, samt også barna som hadde laget så mye flott kunst og puntet så flott! Tommel opp, for en vakker dag i knerten paradiset.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top