KLAR TALE

bursdags forberedelser er allere påbegynt. etter mye tenking ifra fjord årets bursdag, ble valget å prøve med blanke ark, med en ny Bursdags feiring igjen. Temaet for bursdagen var usikkert over lengre tid, men en liten søt jente er virkelig sta når hun finner ut hva hun ønsker. For temaet i årets bursdag ble til slutt Frozen (Frost). Filmen går på repet hele dagen lang, og både når filmen står på å er av, er dags temaet frozen. Navnene på de i filmen går i ett, samtidig som jeg er overrasket hvordan hun kan alle på rems. For to dager siden var første gang hun sa Elsa, og etter det.. Ja da er det ingen stopp i å prate om både Olaf, Elsa, Anna, Svein, Kristoffer og Hans. Olaf er definitivt favoritten, og som blir omtalt mest i hverdagen. Noen ganger kommer hun på charly bear. Det vil altså si at, det er nesten bare Frozen å Charly bear som blir snakket om for tiden.

 

Siden jeg nå har lært meg tydelig at tiden flyr, har jeg allerde begynt med både innbydelser og planlegging av Bursdags feiringen. Jeg ønsker ingen stress 1 uke før, så nå blir lagt klart i veldig god tid før dagen er her. Ettersom den kommer utrolig raskt.

 

Mye skal planlegges, kaker skal prøve bakes og alt ifra pynt, klær og gaver skal både planlegges, kjøpes og gjøres. Så nå er jeg ute i god tid, håper jeg nå hvertfall. De siste dagene har jeg klikket litt rundt på nette å mer å mer begynner å falle på plass ved planlegging.

 

Jeg er utrolig spent på slutt resultatet av alt! For dette skal bli bra.

// INSPIRASJONS BILDER FRA GOOGLE //

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top